مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج به روز دوم خود رسید

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30216|09:13 - 1399/07/03
نسخه چاپی
مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج به روز دوم خود رسید
روز دوم مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی در حال برگزاری است و تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار کاربردی هستند.

به گزارش دیوانگاهبه نقل ازراه دانا، روز دوم مرحله نهایی دومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتالی در حال برگزاری است و تیم های تخصصی در حال تولید محتوای دیجیتال در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار کاربردی هستند.

این رویداد روز گذشته با حضور سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی»، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و ارائه سوژه به تیم های تخصصی حاضر، آغاز شده و تا فردا ۸ صبح ادامه خواهد داشت
 
 
در این رویداد ۴۸ ساعته ۳۵۴ بسیجی توانمند در حوزه تولیدات تخصصی دیجیتالی، در قالب صد و هجده تیم از سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.
 
قرار است در پایان این رقابت فشرده تیم های برگزیده در این سه بخش معرفی و محصولان آنها با هدف تجاری سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
 
به گزارش دانا این رزمایش در بهمن ۹۸ به صورت همزمان و با حضور ۱۵۰۰ شرکت کننده در قالب ۵۰۰ تیم تخصصی در ۳۲ مرکز استان برگزار شده است که امروز مرحله نهایی آن آغاز خواهد شد.
 
در حال حاضر در بخش انیمیشن ۷۴ تیم، در بخش بازی های ویدئویی ۲۵ تیم و در بخش نرم افزارهای ویژه تلفن همراه ۱۹ تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند.
 
جانشین معاون طرح و برنامه ریزی سازمان بسیج در بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج:
 
پیشنهاد سردار نقدی درباره ساخت بازی "جورج فلوید" به جوانان بسیجی باعث عصبانیت رسانه های بیگانه شد
 
جهانگرد با اشاره به سوژه سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه به جوانان بسیجی در خصوص ساخت بازی دیجیتالی "جورج فلوید" که توسط پلیس آمریکا کشته شد اظهار داشت: این اظهارات سردار نقدی بازتاب بین الملی در سایت ها و خبرگزاریهای ضدانقلاب داشته است و باعث عصبانیت رسانه های فارسی زبان اسرائیلی و امریکایی شده است.
حمید جهانگرد جانشین معاون طرح و برنامه ریزی سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج یکی از اقدامات موثر بسیج محسوب می شود، گفت: برگزاری این رویداد بسیار مفید و ارزشمند است وبحمدالله جوانان انقلابی و با نشاطی در این دوره حضور دارند و توانمندی های هنری خود را در قالب این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می دهند.
 
وی ادامه داد: با حضور این جوانان فعال و انقلابی که نظر علمی، هنری و نظامی درخشش زیادی داشته اند، می توانیم فرمان و دستور مقام معظم رهبری در خصوص نابودی اسرائیل در سال 1420 را تحقق بخشیم و این غده سرطانی در جهان اسلام را برای همیشه محو کنیم.
 
جهانگرد با اشاره به حمایت سازمان بسیج مستضعفین از اقدامات فرهنگی و دیجیتالی اظهار داشت: در طول سال های گذشته شاهد افزایش حمایت بسیج از اقدامات حضور نیروهای انقلابی و فعال در فضای مجازی، رسانه ها و عرصه دیجیتالی هستیم و برای دفاع در برابر تهاجم رسانه ای دشمن، نیاز به جوانان توانمند و انقلابی در فضای رسانه ای کشور داریم.
 
جانشین معاون طرح و برنامه ریزی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سوژه سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه به جوانان بسیجی در خصوص ساخت بازی دیجیتالی "جورج فلوید" که توسط پلیس آمریکا کشته شد اظهار داشت: این اظهارات سردار نقدی بازتاب بین الملی در سایت ها و خبرگزاری‌های ضدانقلاب داشته است و باعث عصبانیت رسانه های فارسی زبان اسرائیلی و امریکایی شده است و این موضوع نشان می دهد که سردار نقدی به همت والای جوانان و نخبگان ایرانی شناخت کافی دارد و سوژه ای را مطرح کرده که در کمتر از دو روز این جوانان می توانند آن را تحقق بخشند.
 
وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم سال به سال شاهد برگزاری چنین محافلی برای حمایت از آثار نخبگان بسیجی در موضوع فضای مجازی و دیجیتالی باشیم.
 

در حال بروز رسانی ...