با حضور مدیر کل حراست دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه //

مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی هرسین برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30232|14:09 - 1399/07/12
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی هرسین برگزار شد
صبح امروز با حضور دکتر وحید مرادی مدیر کل حراست دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی هرسین انجام شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور دکتر وحید مرادی مدیر کل حراست دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه و دکتر قبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرسین مراسم تودیع و معارفه مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی هرسین انجام شد.

 

وحید مرادی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات آقای یزدان آیرمان در سمت مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی هرسین اظهار داشت: به آقای آیرمان خسته نباشید عرض می کنیم که قطعاً حضور ایشان قطعاً خیرات و برکاتی را در پی داشته است و برای ایشان در مسئولیت های پیش رو آرزوی موفقیت داریم.

 

وی افزود: از بدو ورود ملاک ما بر دو اصل بود اول : رعایت مُرّ قانون بوده است چون اعتقاد بر این است که دانشگاه مرکز تربیت انسان هاست و این باعث میشود که اهمیت بیشتری به دانشگاه داده شود.

 

مدیر کل حراست دانشگاه های آزاد اسلامی استان خاطرنشان کرد:هر چقدر حراست سعی کند محیط دانشگاه را آرامتر کند قطعاً فراگیری تولید علم راحت تر است.

 

مرادی در ادامه اظهار داشت: موضوع دوم تعامل است، متأسفانه به دلیل برخی عدم شفافیت ها در فعالیت ها فقط جنبه منفی جایگاه حراست دیده شده است در حالی که اتفاقاً حراست جایی برای شناسایی ظرفیت ها و در عین حال تعامل به مجموعه ریاست است.

 

در پایان این مراسم از زحمات آقای یزدان آیرمان تقدیر و آقای محمد یاوری به عنوان سرپرست جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرسین معرفی شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد