مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30235|13:24 - 1399/07/14
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین برگزار شد
با حضور فرماندار شهرستان و مسئولین استانی ، مشاور مدیرکل، معاون سواد آموزی اداره کل و رئیس اداره روابط عمومی استان و سایر مسئولین مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، عباداله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش هرسین ابراز امیدواری کرد تا با ادامه این روند صعودی شاهد پیشرفت بیشتر و تحولی چشمگیر در امر خطیر آموزش و پرورش دانش آموزان این شهرستان باشیم.


 علی الماسی فرد مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان هرسین ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، با اشاره ای مختصر به دستاورد های آموزش و پرورش شهرستان در طی چهار سال اخیر خاطر نشان کرد: یکی از پیشرفت های اساسی و چشمگیر ما کسب عنوان نخست در "افزایش درصد قبولی امتحانات نهایی" و همچنین "رتبه دوم میانگین نمرات امتحانات نهایی" در سطح استان بود که از اساسی ترین فاکتور های ارزیابی میزان عملکرد ادارات مناطق و نواحی به شمار می آید.

 

الماسی فرد همچنین با اشاره به موضوع جابجایی محل اداره افزود: یکی دیگر از اقدامات ما جابجایی محل اداره آموزش و پرورش به مکان کنونی آن و تجهیز و راه اندازی سالن جلسات، نصب تابلوی روان و افزایش وسعت فضای اداری بود.

 

وی افزود: همچنین توانستیم از محل صرفه جویی در هزینه ها مرکز رفاهی خانه معلم شهرستان را با ۱۵ اتاق و ۴۵ تخت به همراه امکانات رفاهی کامل و مطلوب راه اندازی کنیم تا پذیرای مهمانان فرهنگی و غیرفرهنگی عزیز در شهر تاریخی هرسین باشیم.

 

الماسی فرد دستاورد ها و موفقیت های اداره آموزش و پرورش را حاصل تلاش و همکاری کل مجموعه آموزش و پرورش از همکاران اداری تا مدیران و معلمان مدارس دانست.

 

علی الماسی فرد در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای جناب آقای فتحی مدیر جدید اداره، ابراز امیدواری نمود تا مسیر پیشرفت آموزش و پرورش با شتاب بیشتری ادامه یابد.

 

علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان هرسین در ابتدا ضمن خیر مقدم خدمت مدعوین و حاضرین در جلسه، با آسیب دیدگان و خسارت دیدگان سیل اخیر شهرستان ابراز همدردی نمود و آمادگی دستگاه آموزش و پرورش را برای کمک و تعاون در این حوزه اعلام کرد‌.

 

فتحی تلاش های جناب آقای الماسی را ستودنی دانست و گفت: روند کاری آقای الماسی به گونه ای بوده که مطمئناً نام نیکو و ذکر خیر از ایشان به یادگار خواهد ماند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان و نماینده محترم مردم شریف شرق استان در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر رضایی افزود: این اطمینان خاطر را در وهله اول به مردم شریف شهرستان و سپس مجموعه اداره کل می دهیم که قانون مداری سرلوحه کار ما خواهد بود و مسیر رشد و تعالی سیستم آموزشی و پرورشی شهرستان را به دور از سیاسی کاری در پیش خواهیم گرفت

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد