دیدار فرمانده سپاه ناحیه هرسین با مدیر آموزش و پرورش/

محمدی: لزوم ارتقاء رشد معرفتی دانش آموزان در کنار رشد علمی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30250|09:09 - 1399/07/28
نسخه چاپی
محمدی: لزوم ارتقاء رشد معرفتی دانش آموزان در کنار رشد علمی
فرمانده سپاه ناحیه هرسین در دیدار با مدیر جدید آموزش و پرورش گفت: سخنان مقام معظم رهبری مشخص کننده مسیر آموزشی و پرورشی کشور است و باید با برنامه ریزی دقیق علاوه بر افزایش سطح علمی دانش آموزان زمینه رشد معرفتی آن ها را نیز فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین به همراه دیگر مسئولین محترم سپاه با علی نور فتحی مدیر جدید اداره آموزش و پرورش دیدار کردند.

 

سرهنگ محمدی در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی جهاد و رشادت فرهنگیان در عرصه های محتلف، تلاش معلمان عزیز را در این شرایط حاد کرونایی جهاد علمی خواند و از زحمات مجموعه فرهنگی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

فرمانده سپاه شهرستان سخنان مقام معظم رهبری را مشخص کننده مسیر آموزشی و پرورشی کشور دانست و از مدیر آموزش و پرورش خواست تا با برنامه ریزی دقیق علاوه بر افزایش سطح علمی دانش آموزان زمینه رشد معرفتی آن ها را نیز فراهم نماید.

 

علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان روحیه حاکم بر فرهنگیان را روحیه ای جهادی دانست و افزود: معلمان نشان داده اند هیچگاه سنگر مقدس تعلیم و تربیت را خالی نخواهند گذاشت.

 

فتحی در بخش دیگری از سخنان خود تعامل میان بسیج و آموزش و پرورش را تعاملی پویا و سازنده قلمداد کرد و ابراز امیدواری نمود تا با افزایش سطح همکاری ها شاهد تحولات مثبت و رو به جلو در این زمینه باشیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد