آژیر قرمز کرونا در هرسین به صدا در آمد /

فرماندار هرسین هشدار داد : در وضعیت پر خطر و بسیار نگران کننده ای هستیم / تعطیلی بازار بخاطر حفظ جان مردم است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30272|09:58 - 1399/08/05
نسخه چاپی
فرماندار هرسین هشدار داد : در وضعیت پر خطر و بسیار نگران کننده ای هستیم /  تعطیلی بازار بخاطر حفظ جان مردم است
جلسه اضطراری مقابله با کرونای شهرستان هرسین به ریاست فرماندار شهرستان هرسین و با حضور امام جمعه هرسین، اعضای شورای اداری ، اعضای اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها و اصناف مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز جلسه اضطراری مقابله با کرونای شهرستان هرسین به ریاست عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین و با حضور حجت الاسلام دکتر اجرایی امام جمعه هرسین، اعضای شورای اداری ، اعضای اتاق اصناف و روسای اتحادیه ها و اصناف مختلف برگزار گردید.

 

 

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در ابتدای این جلسه وضعیت شهرستان هرسین را نگران کننده توصیف کرد و بیان داشت : مصوبات ستاد کرونای استان از روز دوشنبه پنجم آبانماه لازم الاجراست و در این‌ راستا از مردم و اصناف انتظار بیشتری داریم.

 

 

کنجوریان افزود : مردم باید وضعیت قرمز و پرخطر شهرستان را جدی بگیرند و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک از حضور در سطح شهر خودداری نمایند و فقط برای انجام امور ضروری از خانه خارج شوند.

 

 

فرماندار هرسین همچنین تکمیل شدن ظرفیت بستری در بیمارستان شهدای هرسین را زنگ خطری برای مردم عنوان کرد و بیان داشت : باید با رعایت پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماسک و عدم حضور در سطح شهر مدافعان سلامت را یاری نماییم.

 

 

فرماندار هرسین اظهار داشت : تعطیلی بازار برای حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره ابتلا به کروناست و مردم باید از حضور در مراسمات فاتحه خوانی و هرگونه تجمع با جدیت خودداری نمایند.

 

 

وی بیان داشت : کانال هایی تحت عنوان فاتحه خوانی و مراکز چاپ اعلامیه از مقصران حضور مردم در تجمعات هستند و از روز دوشنبه در صورت دعوت از مردم به منظور حضور در فاتحه خوانی صد در صد تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

 

 

کنجوریان همچنین از صاحبان عزا خواست به منظور شادی روح میت خود و احترام به مردم و جلوگیری از ابتلای مردم به کرونا مراسم عزاداری خود را به بصورت محدود و با حداقل اطلاع رسانی و در کمترین زمان ممکن برگزار کنند.

 

 

فرماندار هرسین همچنین ابراز امیدواری کرد که انشاالله بتوانیم در طول این یک هفته تعطیلی  شاهد کاهش آمار ابتلا به کرونا باشیم.

 

 

کنجوریان همچنین از مسدود نمودن مسیر های ورودی آرامستان ها و روستاهای هدف گردشگری شهرستان هرسین خبر داد و بیان داشت : از هموطنان و مخصوصا هم استانی های عزیز خواهشمندم بخاطر قطع زنجیره کرونا در مراکز تفریحی و روستاهای هدف گردشگری شهرستان هرسین حضور پیدا نکنند.

 

 

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد : پلمب واحد های صنفی که پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنند ادامه خواهد داشت و در صورت تکرار فهرست آنان در رسانه ها منتشر خواهد شد.