مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان هرسین برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30313|17:34 - 1399/08/18
نسخه چاپی
مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان هرسین برگزار شد
با حضور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ، امام جمعه و فرماندار هرسین مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ، حجت الاسلام اجرایی امام جمعه و عبادالله کنجوریان  فرماندار هرسین مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان هرسین برگزار شد.

 

در این مراسم بعد از تقدیر از پدر شهید والامقام نصرت الله صلاحی سرهنگ علی عزیزیان بعنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان هرسین معرفی و از زحمات سرهنگ همت علی شکری تقدیر شد.

 

حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین در این مراسم با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: باید حقیقتاً قدردان زحمات نیروی انتظامی باشیم ، آنجایی که احساس خطر میشود و جان خود را فدا می کند.

 

وی ضمن تشکر از زحمات سرهنگ شکری فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان و نیروهای پرتلاش ایشان افزود: در همین شهر ما عزیران ما در نیروی انتظامی در حوادث ورود می کنند و برخی اوقات تعدادی از آنها در این عملیات ها شهید میشوند

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: امروز امنیت زیربنای توسعه و پیشرفت کشور است و اگر امنیت نباشد هیچ کار مثبتی انجام نمی شود.

 

حجت الاسلام اجرایی اظهار داشت: مشکل این شهرستان یکی مواد مخدر و دیگری بیکاری است و امیدواریم در کنار هم بتوانیم این مشکلات را مرتفع کتیم.