رئیس آموزش و پرورش هرسین :

حدود 86درصد دانش آموزان در هرسین از برنامه آموزشی شاد استفاده می کنند/عدم برگزاری کلاس ها در برخی هنرستان ها به دلیل شرایط کرونایی است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30316|20:51 - 1399/08/19
نسخه چاپی
حدود 86درصد دانش آموزان در هرسین از برنامه آموزشی شاد استفاده می کنند/عدم برگزاری کلاس ها در برخی هنرستان ها به دلیل شرایط کرونایی است
رئیس آموزش و پرورش هرسین در خصوص وضعیت آموزش از طریق برنامه شاد در هرسین گفت: حدود 86درصد دانش آموزان در هرسین از برنامه آموزشی شاد استفاده می کنند

علی نور فتحی رئیس آموزش و پرورش هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت: در خصوص برنامه آموزشی شاد در کل شهرستان و در سطح مقاطع ابتدایی دوره اول و دوم، متوسطه اول و دوم و هنرستان ها حدود 86درصد دانش آموزان از این برنامه آموزشی استفاده می کنند.

 

وی افزود: در حاشیه شهر و روستاها و اغلب جاهایی که دسترسی به اینترنت ندارند و یا فاقد گوشی هستند به صورت حضوری معلمان به این مناطق اعزام میشوند که در هفته 2روز در این مناطق کلاسها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار میشود.

 

رئیس آموزش و پرورش هرسین خاطرنشان کرد:  تمام مدیران و معلمان و معاونین در برنامه شاد حضور دارند و نظارت ها به صورت برنامه ریزی شده و حضور و غیاب ها انجام میشود و نظارت بر کار مدارس هم با آموزش و پرورش است.

 

فتحی در ادامه اظهار داشت: به صورت دستور العمل به مدارس ابلاغ شده که معلمین حداقل 70درصد از تدریس خود را به صورت تولید محتوا و کلیپ صدا و تصویر در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

 

وی افزود: در بحث کمبود کتاب رشته های فنی هم در هنرستان آیت الله خامنه ای 6نفر یک عنوان کتاب را کمبود داشتند که این کمبودها هم ناشی از ثبت نام دیرهنگام دانش آموزان در ابتدای سال بوده است.

 

رئیس آموزش و پرورش هرسین تصریح کرد: در هنرستان خواجه نصیر بین 15تا20عنوان کتاب در رشته های مختلف کمبود داشتیم که این کمبودها هم هفته قبل تهیه شده است و دانش آموزان می توانند در صورت وجود مشکل در تهیه کتاب به آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

 

فتحی در ادامه اظهار داشت: برخی از دروس در حال حاضر به دلیل شرایط کرونایی برگزار نمی شود و آن مواردی است که کلاسها باید به صورت حضوری و عملی برگزار شود که در صورت بهبود شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار میشوند.