پخش زنده مراسم زنگ آغاز هفته بسیج در برنامه شاد در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30341|15:19 - 1399/09/01
نسخه چاپی
پخش زنده مراسم زنگ آغاز هفته بسیج در برنامه شاد در هرسین
با حضور رئیس آموزش و پرورش ، مسئول بسیج دانش آموزی مراسم پخش زنده زنگ آغاز هفته بسیج در برنامه شاد در هرسین نواخته شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، علی نور فتحی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که صبح امروز در محل یادمان شهدای بسیج فرهنگیان و دانش آموزی این اداره با حضور معاون سپاه شهرستان، مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و پرسنل اداره آموزش و پرورش با رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت پخش زنده در شبکه شاد برگزار شد اظهار داشت: بسیج به عنوان یک مکتب راهبردی، یاری گر انقلاب و اجتماع در همه زمینه هاست.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج با اشاره ای مختصر به تاریخچه شکل گیری بسیج گفت: شهرستان هرسین در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است که شهدای فرهنگی و دانش آموز نیز سهم بزرگی در این جهاد فی سبیل الله داشته اند.

 

 

فتحی با ذکر این نکته که جهاد ادامه دارد افزود: جهاد و مبارزه در دوران و عرصه های متفاوت معانی مختلفی پیدا میکند و امروزه شاهد فعالیت مقدس جهادگران سلامت هستیم. در کنار همه تلاش ها و مجاهدت ها برای سربلندی و ترقی ایران اسلامی، فرهنگیان و معلمان نیز با صبر و دلسوزی همیشگی خود در تلاشند تا آینده سازان این سرزمین را به نحوی شایسته آموزش و پرورش دهند.

 

 

وی همچنین از کوشش ها و اقدامات سپاه و بسیج در طول سالیان پس از انقلاب قدردانی کرد و گفت: بسیج، این ابتکار بی نظیر امام خمینی(ره) به عنوان مکتبی الهی و ریشه دار توانسته است با بهره گیری از ظرفیت ها و استعداد های ملی راه رشد و ترقی جمهوری اسلامی را بیش از پیش هموار سازد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش هرسین ضمن اینکه از دانش آموزان خواست تا در زمان شیوع ویروس کرونا سعی کنند از منزل خارج نشوند تا بار اضافه ای بر دوش کادر درمان تحمیل نشود گفت: شما دانش آموزان و نوجوانان و جوانان عزیز به عنوان آینده سازان میهن اسلامی مان باید بکوشید تا خواسته های مقام معظم رهبری از شما که همان تحصیل، تهذیب و ورزش است را بخوبی انجام دهید.

 

 

در ادامه سرهنگ عباس منش نیز همدلی و اتحاد را عنصری دانست که مایه پیروزی و افتخار است و خاطرنشان کرد: بسیج صرفاً یک اسم نیست و تنها شامل نیروهای نظامی نمیشود، بلکه هر کسی که دل در گرو انقلاب و رهبری دارد یک بسیجی است.

 

 

وی افزود: کارکرد بسیج در زمان جنگ بیشتر نظامی بود اما پس از جنگ نیز با کارکرد های دیگر خود از جمله بهداشتی و درمانی در بحث واکسیناسیون فراگیر، جهاد سازندگی و سایر کارکردهای جمعی و فرهنگی همیشه پای کار بوده و خواهد بود.

 

 

در پایان، زنگ آغاز هفته بسیج به صدا در آمد و فرهنگیان و دانش آموزان بصورت زنده شاهد پخش این مراسم بودند.