بررسی عملکرد قرارگاه شهید سلیمانی هرسین/

کنجوریان: از اقدامات صورت گرفته توسط کمیته ها تقدیر می کنیم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30349|13:45 - 1399/09/06
نسخه چاپی
کنجوریان: از اقدامات صورت گرفته توسط کمیته ها تقدیر می کنیم
در پنجمین روز از طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا و طی جلسه ای در شهرستان هرسین عملکرد قرارگاه شهید سلیمانی توسط فرماندار مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش دیوانگاه،  در پنجمین روز از طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا و طی جلسه ای در شهرستان هرسین عملکرد قرارگاه شهید سلیمانی توسط فرماندار مورد بررسی قرار گرفت

 

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین و رئیس قرارگاه شهید قاسم سلیمانی این شهرستان در پنجمین روز از طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا به بررسی اقدامات انجام شده توسط اعضای قرارگاه مذکور پرداخت و از اقدامات انجام شده توسط کمیته های مختلف این قرارگاه تقدیر کرد.

 

کنجوریان در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت : بر اساس اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته برای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا در شهرستان هرسین ۴ کمیته مراجعه ، پیگیری ، نظارت ، حمایت و قرنطینه خانگی و غیر خانگی در فاز اجرای این طرح حضور دارند.

 

به گفته کنجوریان در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا شهرهای هرسین و بیستون به مناطق مختلفی تقسیم شده اند و طرح توسط اعضای کمیته های چهارگانه که متشکل از افراد آموزش دیده است اجرا میشود.

 

رئیس قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان هرسین ادامه داد : ۴ پایگاه جامع سلامت شهری و ۳۲ خانه بهداشت روستایی و پایگاه جامع سلامت شماره ۱ بیمارستان شهدای هرسین با جدیت تمام برنامه های از پیش تعیین شده را برای بیماران کرونایی پیگیری میکنند.

 

فرماندار شهرستان هرسین افزود : آموزش و نحوه نگهداری از بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند توسط کمیته نظارت و پیگیری طرح شهید سلیمانی بصورت ۶ الی ۷ بار در طی روز انجام میشود و خانواده بیمار بصورت گسترده با نحوه نگهداری از بیمار و چگونگی اجرای پروتکل‌های بهداشتی مربوطه آشنا میشوند.

 

کنجوریان از اهداف مهم این طرح را شناسایی سریع بیماران کرونایی ، قرنطینه خانگی موثر ، حمایت از گروههای در معرض خطر ، تست گسترده ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، مدیریت و کنترل اپیدمی کرونا ذکر کرد.

 

فرماندار شهرستان هرسین در پایان این جلسه از کارکنان شبکه بهداشت و درمان ، سپاه ، بسیج ، نیروی انتظامی ، شهرداری ، هلال احمر و اداره راهداری بخاطر همکاری در جهت اجرای طرح ممنوعیت های کرونایی و طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد.