امام جمعه هرسین:

ترور دانشمند هسته ای کشور نشان از استیصال دشمن دارد/ مسببان این کار شناسایی خواهند شد و به سزای عملشان خواهند رسید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30356|00:30 - 1399/09/08
نسخه چاپی
ترور دانشمند هسته ای کشور نشان از استیصال دشمن دارد/ مسببان این کار شناسایی خواهند شد و به سزای عملشان خواهند رسید
امام جمعه هرسین در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور گفت: ترور دانشمند هسته ای کشور نشان از استیصال دشمن دارد.

حجت الاسلام محمد حسین احرایی امام جمعه هرسیندر گفتگو با دیوانگاه  در خصوص ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: تسلیت عرض می کنیم ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای کشورمان را تسلیت عرض می کینم و این اقدام نشان از استیصال دشمن دارد و نشانه این است که دشمن چاره ای ندارد جز اینکه به چنین اقدامات کوری دست بزند برای زمین زدن این نظام اسلامی که البته کور خوانده اند.

 

وی افزود: شبیه اینچنین اقدامات تروریستی در بسیاری از کشورهای پیشرفته وجود دارد و در عین حال قوانینی وجود دارد که  باید سازمان ها و نهادهای امنیتی کشور با جدیت و تلاش های بیشتری در راستای حفاطت از این شخصیت ها انجام دهند که البته مسببان این کار شناسایی خواهند شد و به سزای عملشان خواهند رسید و انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت.

 

امام جمعه هرسین تصریح کرد: از طرفی باید حواسمان باشد که با شانتاژهای خبری تضعیف نهادهای امنیتی نباید صورت گیرد و تردید در روحیه و ذهن ملی نباید صورت گیرد .

 

اجرایی در ادامه اظهار داشت:  این خون ها باعث رونق نظام اسلامی و اقتدار بیشتر کشور میشود و دشمن به واسطه این ترورها هیچ نتیجه ای را نخواهد گرفت