مراسم تجلیل از فرهنگیان بسیجی فعال در عرصه گروه های جهادی در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30373|15:00 - 1399/09/14
نسخه چاپی
مراسم تجلیل از فرهنگیان بسیجی فعال در عرصه گروه های جهادی در هرسین
مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال در عرصه گروه های جهادی (آموزشی، پرورشی و کمک های مومنانه) با همکاری سپاه ناحیه شهرستان و آموزش و پرورش در محل حسینیه سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، مراسم تجلیل از فرهنگیان فعال در عرصه گروه های جهادی (آموزشی، پرورشی و کمک های مومنانه) با همکاری سپاه ناحیه شهرستان و آموزش و پرورش در محل حسینیه سپاه برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه  هرسین ضمن خیرمقدم به مدعوین و تبریک و تسلیت به مناسب شهادت دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده، این قبیل اقدامات را نشان از ضعف دشمنان انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: کشور ما فخری زاده های بسیاری دارد که خواب را بر چشم دشمنان ایران اسلامی حرام  خواهد کرد.

 

وی ضمن  انتقاد از عملکرد برخی از مسئولین گفت: اگر میخواهیم معضلات کشور به نحو مطلوبی رفع شوند و گره از مشکلات مردم باز کنیم، بایستی منویات مقام معظم رهبری و الگوی مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

در ادامه علی نور فتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بسیج  را پشتوانه ای مستحکم برای انقلاب دانست و افزود: فرهنگیان بسیجی از آغاز انقلاب منشا برکات بسیاری برای کشور بوده اند؛ اکنون نیز در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا با جهاد علمی و فرهنگی خود به تربیت نسل آینده ایران اسلامی می پردازند و لحظه ای سنگر تعلیم و تربیت را رها نخواهند کرد.

 

 وی  با اشاره به همکاری خوب سپاه و بسیج با آموزش و پرورش، این تعامل را سازنده و اثرگذار توصیف کرد و افزود : نمونه رضایت بخشی از این تعامل، رزمایش های متعدد کمک های مومنانه است که بازخورد های مساعد آن قابل مشاهد است و جلوه دیگری از آن حضور فرهنگیان بسیجی در گروه های جهادی سطح شهرستان است.

 

 حجت الاسلام امامی مسئول دفتر نماینده محترم ولی فقیه در سپاه شهرستان نیز در ادامه این جلسه  پیروی از ولایت وفقیه را رمز پیروزی امت اسلامی دانست و افزود: انرژی هسته ای کاربردهای متعددی در پزشکی، صنایع کشاورزی و امور صلح آمیز دیگر دارد و ما از این حق مسلم خود دست نخواهیم کشید.

 

 در پایان مراسم از بسیجیان فرهنگی فعال در عرصه آموزشی و جهادی تجلیل به عمل آمد.