توزیع 310بسته غذایی در بین نیازمندان در هرسین/ از ابتدای طرح شهید سلیمانی تا کنون 4میلیارد ریال بسته حمایتی در شهرستان توزیع شده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 30464|16:46 - 1399/10/23
نسخه چاپی
توزیع 310بسته غذایی در بین نیازمندان در هرسین/ از ابتدای طرح شهید سلیمانی تا کنون 4میلیارد ریال بسته حمایتی در شهرستان توزیع شده است
فرماندار شهرستان هرسین : در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و رزمایش مومنانه تاکنون ۴ میلیارد ریال در قالب بسته های حمایتی در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز با حضور فرماندار هرسین، فرمانده سپاه ناحیه، و مسئول دفتر حوزه نمانیدگی ناحیه  و با همکاری بسیج سازندگی تعداد 310بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در حاشیه این مراسم اظهار داشت:  از ابتدای اجرای رزمایش مومنانه و طرح شهید سلیمانی تا امروز سه شنبه بیست و سوم دی ماه ، ۱۳۴۰ بسته حمایتی و ۷۴۰ پرس غذای گرم با مبلغی بالغ بر ۴ میلیارد ریال در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا ، نیازمندان و اقشار کم درآمد توزیع شده است.

 

وی افزود:  این بسته های حمایتی شامل مواد غذایی ، بهداشتی و لوازم التحریر می باشد که پس از شناسایی افراد و خانواده های مستحق توسط سپاه به درب منازل آنان تحویل داده شده است.

 

فرماندار هرسین در ادامه  از فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه شهرستان هرسین و تمام خیرینی که در تهیه و توزیع این بسته های حمایتی سهیم بوده اند قدردانی کرد.

 

کنجوریان اظهار داشت:   از زمان اجرای طرح مقدس شهید سلیمانی آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان هرسین کاهش چشمگیری داشته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد