فرماندار هرسین در گفتگو با دیوانگاه :

مردم با حضور آگاهانه و آزادانه در انتخابات عزم ملی و عمل به تکلیف دینی خود به دشمنان ثابت میکنند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30605|13:47 - 1400/02/28
نسخه چاپی
مردم با حضور آگاهانه و آزادانه در انتخابات عزم ملی و عمل به تکلیف دینی خود به دشمنان ثابت میکنند
فرماندار هرسین: حضور مردم در صحنه انتخابات نشانه ی همدلی ، میثاق ملی و تجلی مردم سالاری دینی است و عملاً کشور را در مقابل توطئه های دشمنان مصون می سازد.

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهمشارکت حداکثری مردم در انتخابات را تضمین کننده ی آینده کشور دانست و اظهار داشت : حضور مردم در امور سیاسی کشور بویژه مشارکت در انتخابات پشتوانه ی محکمی برای نظام محسوب میشود.

 

وی افزود : حضور مردم در صحنه انتخابات نشانه ی همدلی ، میثاق ملی و تجلی مردم سالاری دینی است و عملاً کشور را در مقابل توطئه های دشمنان مصون می سازد.

 

کنجوریان تصریح کرد : انتخابات از ارکان نظام های مردم سالار مانند کشور ماست و مردم با مشارکت در آن افرادی را برای تصدی مسئولیت های مختلف انتخاب میکنند و بدین صورت اداره جمعی در ارکان نظام بصورت عملی محقق می شود.

 

عبادالله کنجوریان خاطر نشان کرد : مشارکت مردم‌ در انتخابات ابعاد مختلفی از لحاظ داخلی و بین المللی دارد.

 

وی ادامه داد : از لحاظ بین المللی و خارجی عزم ملی و میثاق با نظام را برای جهانیان به نمایش می گذارند و از جنبه ی داخلی نیز شعور سیاسی ، اراده و عزت ملی خود را با حضور در انتخابات بیان میکنند.

 

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین ابراز داشت : علاوه بر موارد ذکر شده مردم ایران اسلامی پایبند به تمام اموری هستند که به نحوی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و حیات دین ارتباط دارد و مشارکت در انتخابات را تکلیف شرعی خود می پندارند. 

 

 فرماندار هرسین تصریح کرد : مردم با حضور در انتخابات شرایط ویژه ای را فراهم می آورند و بصورت مستقیم به دشمنان ثابت میکنند که آزادنه به کاندیدای مورد نظر خود رای می دهند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد