فرماندار هرسین در گفتگوی اختصاصی با دیوانگاه:

پایان بازشماری 44صندوق اخذ رای شورای شهر هرسین/ 5نفر اصلی و 3نفر علی البدل به هیئت نظارت معرفی شدند

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 30654|09:10 - 1400/04/07
نسخه چاپی
پایان بازشماری 44صندوق اخذ رای شورای شهر هرسین/ 5نفر اصلی و 3نفر علی البدل به هیئت نظارت معرفی شدند
فرماندار هرسین گفت: با حضور هیت های اجرایی، نظارت ، کاندیداهای معترض و اصحاب رسانه ایتدا در ده درصد صندوق ها و در ادامه جهت رضایت خاطر کاندیداهای معترض و تنویر افکار عمومی و صیانت از آرای مردم در کلیه 44صندوق اخذ رای شورا کار باز شماری آراء صورت گرفت.

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسیندر گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیوانگاه، در خصوص آخرین وضعیت بازشماری آراء انتخابات شورای شهر اظهار داشت: در پی درخواست چند تن از کاندیداهای شورای اسلامی شهر هرسین مبنی بر وجود تخلف در برخی از صندوق های اخذ رای بازشماری آراء در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود: این کار  با حضور هیت های اجرایی، نظارت ، کاندیداهای معترض و اصحاب رسانه ایتدا در ده درصد صندوق ها و در ادامه جهت رضایت خاطر کاندیداهای معترض و تنویر افکار عمومی و صیانت از آرای مردم در کلیه 44صندوق اخذ رای شورا کار بازشماری آراء  صورت گرفت.

 

فرماندار هرسین ضمن تشکر از تلاش های هیئت های نظارت و اجرایی در بحث بازشماری آراء خاطرنشان کرد: طی 5روز کار بازشماری آراء به طول انجامید که در این راستا و طی جمع بندی های صورت گرفته آقای علی امیدی مامو با 5024_ آقای کیوان اله یاری با 4670رأِی_ خانم الهه رستمی با 4616رأی_ آقای یوسف عسکرپور با 4550رأی و آقای فرشاد عظیمی با 3973رأی به عنوان نفرات اول تا پنجم معرفی شدند.

 

کنجوریان با بیان اینکه جمع بندی صورت گرفته از طریق سامانه های مربوطه جهت بررسی نهایی به هسئت نظارت ارسال خواهد شد اظهار داشت: آقایان محمد جواد جواهری_نوروز درویش پور و محمد صالح شکری هم به عنوان افراد علی البدل اول تا سوم معرفی شدند.

 

وی افزود: این نحوه بررسی صندوق ها برای اولین بار است که صورت می گیرد و این تمام حجتی است با شوراهای منتخب که حتماً یا سک مدیریت خاصی بر عملکرد آنها نظارت خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد