فرماندار هرسین:

وضعیت سوخت رسانی جایگاه های سوخت در هرسین عادی است/ بر اساس اخبار اعلام شده سیستم آنلاین تا ظهر امروز برقرار میشود

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 30734|11:10 - 1400/08/05
نسخه چاپی
وضعیت سوخت رسانی جایگاه های سوخت در هرسین عادی است/ بر اساس اخبار اعلام شده سیستم آنلاین تا ظهر امروز برقرار میشود
فرماندار هرسین گفت: در شهر هرسین هم دو جایگاه سوخت مستفر در مرکز شهرستان کار خدمات رسانی را به صورت آفلاین انجام می دهند و بر اساس اخبار اعلام شده سیستم آنلاین سوخترسانی تا ظهر امروز برقرار میشود.

عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیوانگاه در خصوص وضعیت جایگاه های سوخت شهرستان اظهار داشت: در پی  اختلال به وجود آمده در سیستم سوخت رسانی جایگاه های سوخت کشور که از روز گذشته اتفاق افتاد 4600جایگاه سوخت در کشور امکان ارائه خدمات آنلاین را نداشتند.

 

 

وی افزود: از همان ساعات اولیه سعی شد که به صورت آفلاین خدمات رسانی و ارائه سوخت به مردم انجام شود و در استان کرمانشاه هم 55درصد جایگاه ها تا ساعت 12شب بصورت آفلاین برقرار شدند.

 

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: در شهرستان هرسین 8جایگاه سوخت وجود دارد که 6مورد آن به دلیل وضعیت توریستی و بین راهی و ارتباطی شهر بیستون در این بخش قرار دارد که از همان ساعات اولیه از طریق مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه جناب آقای یاسمی موضوع پیگیری شد و در همان ساعات اولیه نصف جایگاه های سوخت در شهرستان هرسین به صورت آفلاین خدمات دهی به مردم را آغاز کردند.

 

 

کنجوریان  اظهار داشت: در شهر هرسین هم دو جایگاه سوخت مستفر در مرکز شهرستان کار خدمات رسانی را به صورت آفلاین انجام می دهند و بر اساس اخبار اعلام شده سیستم آنلاین سوخترسانی تا ظهر امروز برقرار میشود.

 

 

وی در پایان افزود: جا دارد از زحمات تمام اعضای شورای تامین به خصوص عزیزانمان در نیروی انتظامی ، سپاه ناحیه، و  سربازان گمنام در اداره اطلاعات شهرستان که در رفع این مشکل در شهرستان و برقراری آرامش در شهر نهایت همکاری را داشتند تقدیر و تشکر کنم.