عبادالله کنجوریان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیوانگاه:

دبی آب سراب هرسین حدود ۸۹ درصد کاهش داشته است/برآورد هزینه تامین آب شرب بلند مدت بر اساس نیاز تامین اعتبار می‌شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31017|09:49 - 1401/06/28
نسخه چاپی
دبی آب سراب هرسین حدود ۸۹ درصد کاهش داشته است/برآورد هزینه تامین آب شرب بلند مدت بر اساس نیاز تامین اعتبار می‌شود
فرماندار هرسین در خصوص روند اجرای پروژه تامین آب شرب بلند مدت شهر هرسین گفت: پس از موضوع حفر چاه حدود ۱۵ کیلومتر طول خط انتقال آب و همچنین سیستم پمپاژ و حفاری مسیر باید صورت گیرد که انشاالله برابر با نیاز و برآورد بودجه توسط کارشناسان تامین اعتبار می شود.

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین  در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه در خصوص روند اجرای پروژه تامین آب شرب بلند مدت شهر هرسین اظهار داشت: وضعیت آب شرب شهر هرسین که ۵۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده تنها از یک منبع سراب هرسین تامین می شود که بخشی از آن برای کشاورزی و بخشی هم برای مصارف مردم شهر هرسین استفاده میشود که آب این منبع در حال حاضر به ۲۸۰ لیتر بر ثانیه رسیده است.

 

 

 

وی افزود: این میزان نسبت به میانگین کلی دبی آب سراب هرسین حدود ۸۹ درصد کاهش داشته است،  در حال حاضر با توجه به ضرورت موضوع در قسمت هایی از شهر هرسین نسبت به حفر چاه اقدام شده است و یک حلقه از این چاه ها در عمق ۲۰۰ متری است که یک آب قابل قبول دارد.

 

 

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: در حال حاضر بعد از این موضوع حدود ۱۵ کیلومتر طول خط انتقال آب و همچنین سیستم پمپاژ و حفاری مسیر باید صورت گیرد انشاالله برابر با نیاز برآورد بودجه توسط کارشناسان تامین اعتبار می شود