مشکل آب شرب بیش از هزار نفر در چهار روستای شهرستان هرسین مرتفع می شود

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31046|14:53 - 1401/07/24
نسخه چاپی
مشکل آب شرب بیش از هزار نفر در چهار روستای شهرستان هرسین مرتفع می شود
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه آبرسانی به مجتمع ظلم آباد با چهار روستای تحت پوشش آن خبر داد و گفت: با اتمام این پروژه مشکل کمبود آب شرب هزار و ۲۳۷ نفر مرتفع خواهد شد.

"صادق عزیزی" مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین  در گفتگو با دیوانگاه،  به چگونگی تشریح این پروژه پرداخت و گفت: معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان کرمانشاه و امور آب و فاضلاب شهرستان با توجه به کاهش سطح آبدهی منبع تامین آب شرب چهار روستای(باقرآباد، ظلم آباد علیا و سفلی، نجوبران) بخش بیستون حفر یک حلقه چاه را آغاز  کرد که اکنون با پایان این عملیات فاز دوم پروژه فوق در حال اجرا است.

 

 

 

وی افزود:  فاز دوم پروژه ظلم آباد شامل تجهیز چاه آب، ۸۰۰ متر لوله گذاری خط انتقال از چاه به مخزن مجتمع و احداث یک باب موتورخانه است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد و اهالی چهار روستای تحت پوشش آن با جمعیت هزار و ۲۳۷ نفر از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شوند.

 

 

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان هرسین از مشترکین شهرستان درخواست کرد با حذف شستشوهای غیرضروری علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب پرسنل این امور را در راستای ارائه خدمات پایدار یاری کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد