علی صفدری در گفتگو با دیوانگاه:

جشنواره تئاتر خیابانی هرسین سابقه ملی دارد و نگاه ما هم همین است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31049|15:34 - 1401/07/25
نسخه چاپی
جشنواره تئاتر خیابانی هرسین سابقه ملی دارد و نگاه ما هم همین است
مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهرستان هرسین با موضوعات آسیب های اجتماعی را در دست انجام داریم که در گذشته و قبل از شیوع بیماری کرونا دو دوره برگزار شده است.

علی صفدری مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاردیوانگاهبا اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهرستان هرسین اظهار داشت: سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهرستان هرسین با موضوعات آسیب های اجتماعی را در دست انجام داریم که در گذشته و قبل از شیوع بیماری کرونا دو دوره برگزار شده است.

 

 

این مسئول افزود: در این راستا اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  170میلیون تومان برای این دوره از جشنواره در نظر گرفته و به حساب موسسه ای که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان معرفی کرده واریز کرده است. 

 

 

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این موسسه در ابتدای کار طرح مورد نظر را ارائه کرده که مورد موافقت قرار گرفته است و در کنار این موضوع مکاتباتی هم صورت گرفته که این میزان هزینه نمی تواند جوابگوی این جشنواره باشد که در این زمینه رابزنی هایی هم با مرکز استان صورت گرفته است.

 

 

صفدری در ادامه اظهار داشت: چند روز گذشته پیش نویس فراخوان جشنواره به استان ارسال شده که  پس از کارشناسی های مورد نظر رای نهایی اعلام میشود، نظر ما در بحث برگزاری این جشنواره قبل از آذر ماه است مگر اینکه در بحث جذب اعتبارات با مشکلی مواجه شویم که در نهایت تا قبل از پایان سال و در اسفندماه این جشنواره برگزار میشود.

 

 

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: جشنواره تئاتر خیابانی هرسین سابقه ملی دارد و نگاه ما هم همین است ولی هرسین یک کار خوبی که انجام می دهد این است که از کارهای خوبی که به دستشان میرسد از برگزیده های جشنواره های استان های دیگربا موضوع آسیب های اجتماعی و گرایش طنز را استفاده میکند و نظر ما هم همین است که کارهایی که دارای تکنیک و قدرت اجرای بهتری هستند را در هرسین به مردم ارائه بدهیم.