متخلف قطع درختان جنگلی در بیستون دستگیر شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31053|17:21 - 1401/07/27
نسخه چاپی
متخلف قطع درختان جنگلی در بیستون دستگیر شد
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هرسین گفت: با تلاش مأموران پاسگاه حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هرسین، متخلف قطع درختان جنگلی بصورت شبانه در بیستون دستگیر شد.

سجاد دارابی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار  دیوانگاه از دستگیری متخلف قطع درختان جنگلی در بیستون خبر داد و اظهار داشت: با تلاش مأموران پاسگاه حفاظتی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هرسین، متخلف قطع درختان جنگلی که بصورت شبانه به این کار اقدام میکرد در بیستون دستگیر شد.

 

 

 

وی افزود:  پرسنل حفاظتی این اداره، این متخلف سودجو را به همراه ادوات قطع درخت دستگیر و جهت تشکیل پرونده  و سیر مراحل قانونی به اداره منتقل نمودند.

 

 

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان با اشاره به آمادگی و حضور همیشگی نیروهای حفاظتی منابع طبیعی در عرصه‌های تحت مدیریت، عنوان کرد: علیرغم تمام تلاش‌ها و اهتمام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی، بدون همکاری‌های مردمی امکان صیانت کامل از اراضی منابع طبیعی و جنگلها وجود نخواهد داشت 

 

 

دارابی اظهار داشت:  این مشارکت‌های مردمی است که می‌تواند از تجاوز و تخریب  منابع طبیعی به طور صددرصد پیشگیری کند و به همه سودجویان متخلف حوزه منابع طبیعی هشدار میدهیم در صورت بروز هرگونه تخلف در این حوزه به مجازات سخت و قانونی محکوم خواهند شد.