بصیرت مردم نهم دی را در تاریخ انقلاب ماندگار کرد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31149|18:09 - 1401/10/09
نسخه چاپی
بصیرت مردم نهم دی را در تاریخ انقلاب ماندگار کرد
نماینده مردم شهرستانهای هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در نهم دیماه ۸۸ در پاسخ به کسانی که به ارزش های نظام اهانت کرده اند به میدان آمدند و وفاداری خود را به آرمان‌های نظام نشان دادند و این روز در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

دکتر علی رضایی نماینده مردم شهرستانهای هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی مناسب ایام الله نهم دی روز بصیرت میثاق با ولایت در گفتگو با خبرنگار  دیوانگاه اظهار داشت:  نهم دی ماه روز میثاق با ولایت و وفاداری به آرمانهای نظام و روز احترام به ارزش های انقلاب اسلامی است.

 

 

 

وی افزود: در این روز به یاد ماندنی مردم در پاسخ به کسانی که به ارزش های نظام اهانت کرده اند به میدان آمدند و وفاداری خود را به آرمان‌های نظام نشان دادند و این روز در تاریخ انقلاب ماندگار شد.

 

 

 

نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نهم دیماه به اسم روز بصیرت نامگذاری شد به این خاطر که مردم در این روز بنا به مقتضیات زمان وزمان شناسی و موقعیت شناسی ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود را نشان دادند به این خاطر دشمنان خواب تسلط بر این مملکت را به گور خواهند برد.

 

 

 

رضایی اظهار داشت: این انقلاب در بدو تولد یک درخت نوپا بود ولی امروز به یک درخت تنومند و قوی تبدیل شده است و در عرصه جهانی حرفی برای گفتن دارد.

 

 

 

وی افزود: امروز مردم از برخی از مشکلات مثل گرانی و بیکاری رنج می برند و این انتقاد آنها هم درست است،  مسئولین باید با برنامه ریزی دقیق تر به خصوص در بحث تیم اقتصادی دولت فکری برای این وضعیت بکنند تا بتوانند موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنند.