دانه پاشی در مناطق برفگیر و زیستگاه های هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31249|17:25 - 1401/11/26
نسخه چاپی
دانه پاشی در مناطق برفگیر و زیستگاه های هرسین
رئیس اداره محیط زیست هرسین گفت: از همشهریان محترم ، خیرین گرامی و دوستدارن محیط زیست خواهشمندم در روزهای سرد حیات وحش، خصوصا پرندگان را دریابند.

به گزارش دیوانگاه ،فریدون بصیری در گفتگو با  دیوانگاه با اشاره به انجام  دانه پاشی در زیستگاه های سطح شهرستان هرسین در نقاط برفگیر توسط پرسنل اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اظهار داشت:.از همشهریان محترم ، خیرین گرامی و دوستدارن محیط زیست خواهشمندم در روزهای سرد حیات وحش، خصوصا پرندگان را دریابند.

 

 

 

رئیس اداره محیط زیست هرسین افزود:  با توجه به عدم دسترسی پرندگان در این ایام سرد به غذا ، شایسته است کسانی که علاقمند هستند اقدام به دانه پاشی نمایند و یا اینکه دانه تهیه شده را در اختیار این مدیریت قرار دهند .

 

 

 

این مسئول تصریح کرد: لازم است درهنگام دانه پاشی دقت کافی صورت گیرد که دانه پاشی در محل هایی انجام شود که باعث سواستفاده شکارچیان و افراد سودجو نشود.

 

 

 

بصیری در ادامه اظهار داشت: دانه پاشی و پخش مواد غذایی برای پرندگان و سایر حیوانات وحشی در روزهای برفی و سرد فصل زمستان می‌تواند تاثیر بسیار مهمی در حفظ و کمک به حیات وحش و عدم مهاجرت پرندگان بومی به دیگر مناطق داشته باشد.