سومین رویداد ملی تئاتر خیابان هرسین ۱۵ اسفند برگزار می شود/ حضور ۸ گروه نمایشی با ۲۴ اجرای خیابانی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31263|17:07 - 1401/12/09
نسخه چاپی
سومین رویداد ملی تئاتر خیابان هرسین ۱۵ اسفند برگزار می شود/ حضور ۸ گروه نمایشی با ۲۴ اجرای خیابانی
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین بااشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی هرسین گفت: این رویداد هنری با رویکرد آسیب های اجتماعی از پانزدهم اسفند ماه وباحضور گروه های هنری از سراسر کشور برگزار می شود.

محسن الفتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاردیوانگاه از آغاز به کار سومین رویداد و جشنواره ملی تئاتر خیابانی هرسین از اواسط اسفند ماه خبر دادو اظهار داشت: این جشنواره با حضور هشت گروه هنری و ۵۰ هنرمند از سراسر کشور در ۱۵ اسفندماه به مدت سه روز برگزار می شود وهنرمندان، کار خود را برای تماشاگران به اجرا خواهند گذاشت. 

 

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: هیات بازبینی آثار، انتخاب شده را پس از دریافت فیلم آثار ارسالی، گروه های هنری نهایی انتخاب وهر کدام سه اجرا خواهند داشت که در مناطق مختلفی از جمله شهر هرسین، شهر بیستون و برخی روستاهای تابعه به اجرای نمایش خواهند پرداخت. 

 

 

وی در ادامه، ضمن تشکر از تلاشهای دلسوزانه مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، معاونت محترم هنری وسینمایی استان، امام جمعه محترم، فرماندار دلسوز وسایر مدیران وهنرمندان شهرستان خاطرنشان کرد: موسسه فرهنگی هنري ادبیات و ژیان هرسین به عنوان‌ متولی و مجری این برنامه  ملی انتخاب شده است و امیدواریم باحمایت های مردم خونگرم استان وشهرستان  بتوانیم بابرگزاری مناسب این رویداد هنری گامی درجهت مقابله با آسیب های اجتماعی ونیز ایجاد شور ونشاط در جامعه برداریم. 

 

 

الفتی در ادامه با اشاره به اهمیت تئاتر خیابانی و تاًثیرگذاری آن بر جامعه اظهار داشت : تئاترهای خیابانی با دل وجان مردم کاردارد و ارتباط را مستقیم و چهره به چهره از دل آنها می گیرد و این هنر به دلیل اینکه چهره به چهره و با نفس زنده اجرا می شود، تاثیر گذاری فراوانی بر مخاطب می گذارد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد