یازدهم مرداد ماه، آخرین مهلت تعیین جایگزین مرتعداران متوفی

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 31327|16:23 - 1402/02/20
نسخه چاپی
یازدهم مرداد ماه، آخرین مهلت تعیین جایگزین مرتعداران متوفی
رئیس اداره منابع طبیعی هرسین گفت: ورثه آن دسته از مرتعدارانی که فوت نموده اند، تا تاریخ یازدهم مرداد ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا نسبت به معرفی یک نفر از میان خود که دارای شغل دامداری و استمرار دامداری می باشد، بعنوان جایگزین فرد متوفی اقدام نمایند.

سجاد دارابی در گفتگو با   دیوانگاه  اظهار داشت: باتوجه به بخشنامه ابلاغی از سوی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور درخصوص تعیین جایگزین مرتعدار متوفی و تاکید دفتر امور مراتع سازمان متبوع مبنی بر عدم تمدید مهلت تعیین شده ورثه آن دسته از مرتعدارانی که فوت نموده اند، تا تاریخ یازدهم مرداد ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند تا نسبت به معرفی یک نفر از میان خود که دارای شغل دامداری و استمرار دامداری می باشد، بعنوان جایگزین فرد متوفی اقدام نمایند.

 

 

 

رئیس اداره منابع طبیعی هرسین افزود:  پس از سپری شدن مهلت تعیین شده، افراد بدون هیچگونه ارفاق مشمول فصل چهارم اصلاحیه شیوه نامه فنی و اجرایی بهره برداری از مراتع کشور شده و پروانه آنان باطل و از درجه اعتبار ساقط می‌شود.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: مرتعداران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به واحد امور مراتع ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هرسین مراجعه کنند.