از اول آذر ماه تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در این شهرستان ممنوع می باشد

کد خبر: 30339|23:51 - 1399/08/30
نسخه چاپی
 از اول آذر ماه تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در این شهرستان ممنوع می باشد
فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد ‌مقابله با کرونا از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت تردد طی دو هفته آینده در این شهرستان و نیز تعطیلی تمامی صنوف گروه های ۲ ، ۳ و ۴ از اول آذر خبر داد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، عباد الله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد ‌مقابله با کرونا از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت تردد طی دو هفته آینده در این شهرستان و نیز تعطیلی تمامی صنوف گروه های ۲ ، ۳ و ۴ از اول آذر خبر داد و بیان داشت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در این شهرستان ممنوع می‌باشد و بخاطر حفظ سلامت مردم این موضوع با جدیت پیگیری و اجرا میشود.

 

وی افزود : اعمال ممنوعیت ترددهای شبانه در شهرهایی با وضعیت قرمز می تواند در راستای جلوگیری از دور همی های شبانه موثر واقع شود.

 

فرماندار شهرستان هرسین همچنین در خصوص تردد خودروهای بومی و غیر بومی به شهرستان هرسین تصریح کرد: فقط پلاک های بومی شهرستان هرسین اجازه ورود به شهرستان را دارند و سایر خودروها با پلاک غیر بومی اجازه ورود به شهر را نداشته و برای متخلفان جریمه های یک میلیونی اعمال خواهد شد.

 

 

کنجوریان در ادامه این جلسه به طرح بزرگ و راهبردی محله محور "شهید قاسم سلیمانی " اشاره داشت و افزود : با اجرای این طرح اقدامات گسترده‌ تری در خصوص آموزش های همگانی و پیشگیری از ابتلا مردم به کرونا در سطح محلات آسیب پذیر و کم برخوردار انجام خواهد شد.

 

وی از مزیت های مهم طرح مذکور را شناسایی سریع و قرنطینه کردن مبتلایان کرونایی و افراد مشکوک را بر شمرد و اظهار داشت : رهگیری هوشمند ، آموزش های استاندارد ، تست گسترده کرونا ، فرهنگ سازی های موثر در جهت پیشگیری از ابتلا مردم به کرونا و اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی از دیگر اهداف مهم این طرح می باشد.

 

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه سخنانش از مردم فهیم و بزرگوار این شهرستان خواست همچون گذشته مسئولین را در اجرای قانون یاری نمایند.

 

از دیگر مواردی که کنجوریان بر اجرای آن تاکید داشت جلوگیری از فعالیت قاریان مجالس ترحیم بود و بیان داشت : بر اساس مصوبه شورای تامین و در صورت فعالیت قاریان مجالس ترحیم وسایل و خودرو آنان توقیف و اشخاص نیز بعنوان متخلف به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

 

کنجوریان در پایان سخنانش اظهار داشت : اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را تامین میکنند در زمان اجرای طرح دایر می باشند.