مخدوش شدن تابلوهای راهنمای شهری در هرسین/ وقتی شهر تابلو اعلانات میشود!!

سرویس: اجتماعیکد خبر: 29099|17:31 - 1396/10/23
نسخه چاپی
مخدوش شدن تابلوهای راهنمای شهری در هرسین/ وقتی شهر تابلو اعلانات میشود!!
این روزها در حالی شاهد مخدوش کردن تابلوها و المان های شهری در هرسین هستیم که مبلمان و تابلوهای شهری تبدیل به تابلو اعلانات برای برخی افراد شده است.

به گزارش دیوانگاه،// یادداشت//بخش مهمی از کیفیت فضای یک شهر به سیما و منظر شهری باز میگردد. بی تردید شهروندان بر سر اینکه یک شهر با دیوارهها، نماها و مبلمان شهری و پارکی کثیف، چرک و آلوده به انواع کاغذهای چاپی و رنگی مانند انواع تراکت، پوستر، اطلاعیه، برچسب تخلیه چاه و فاضلاب که بر روی آنها چسبیده و نصب شده است، روح و روانشان آزرده می شود و معتقدند که حقوق شهر نشینی تضعیع شده است.

 

این روز ها تابلوهای راهنمای برخی از خیابان ها و مشخصات مناطق شهر هرسین  توسط اعلامیه ها و تبلیغاتی که در روی آنها توسط خود مردم انجام می شود در حال مخدوش شدن می باشد و اینکار در حالی صورت میگیرد که مبلمان و تابلوهای شهری تبدیل به دفترچه یادگاری و تابلو اعلانات برای  برخی افراد شده است.

 

متأسفانه مثل اینکه برای برخی از مردم فرقی نمی کند دیوار شهر باشد یا تنه درخت و یا تابلوهای ترافیکی و شهری، رد پای این آسیب رسانی به اموال عمومی را می‌توان در برخی از مناطق شهر هرسین دید.

 

مخدوش و تخریب مبلمان شهری توسط افراد ناهنجار اجتماع نه تنها مانع پیشرفت شهر می شود.بلکه با این اقدام نا شایست، فقط مشکلی بر مشکلات شهر و خدمات رسانی متولیان امر اضافه می کنیم.

 

مخدوش کردن تابلوها و المان های شهری که در برخی از خیابانها ، پارکها و سایر فضاهای شهری توسط شهرداری نصب گردیده است به طور قطع باعث تخریب و مخدوش شدن چهره ی شهرمان خواهد شد و بی‌اعتنایی به مقررات اجتماعی توسط برخی از افراد  باعث تخریب و نادیده گرفته شدن حقوق سایر شهروندان خواهد شد