پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:33 - 1393/12/23
با حضور مسئولین هرسین و بخش بیستون صورت گرفت/

جلسه هماهنگی جهت ایجاد پایگاه فرهنگی در اماکن گردشگری بیستون

در راستای ایجاد پایگاه فرهنگی در اماکن تفریحی و سایت گردشگری بیستون جلسه ای با حضور امام جمعه بیستون،فرمانده سپاه ناحیه هرسین و تنی چند از مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام ضیغمیان امام جمعه بخش بیستون در این جلسه ضمن تأکید بر توجه مسئولین به مباحث فرهنگی و با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در باب فرهنگ اظهار داشت تحقق الزامات فرهنگی و اقتصادی کشور منوط به تحقق مدیریت جهادی و توجه ویژه مسئولین به مقوله فرهنگ است.
وی افزود در هر موردی که مسئولین می خواهند کاری انجام دهند بایستی بحث ترویج دین را سرلوحه خود قرار دهند و خدمت به دین را به هیچ وجه فراموش نکنند.
در ادامه سرهنگ بهشتی فرمانده سپاه ناحیه هرسین با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث فرهنگ اظهار داشت امسال با توجه به تفاهم نامه ای که با اماکن تفریحی منعقد شده است مقرر شده بحث نماز جماعت در این مکان ها برگزار شود و البته کارهای فرهنگی و برنامه های متنوع هم در کنار آن انجام می شود.
 وی افزود نماز یکی از پایه ای ترین و اصولی ترین مباحثی است که در یک جامعه اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد ونیاز است که نماز جماعت و پاسخ به سوالات شرعی در این اماکن برگزار شود.