پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:45 - 1394/03/23
حسین محمدی جامع در مصاحبه با دیوانگاه:

احداث سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار 1میلیارد و ششصد میلیون تومان در هرسین/ پیشرفت 50درصدی پروژه در کمتر از دو ماه

مدیر ورزش و جوانان هرسین از اجرای روند احداث یک سالن ورزشی چند منظوره در محله راخیز شهرستان با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ششصد میلیون تومان خبر داد

حسین محمدی جامع مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسیندر مصاحبه با خبرنگار دیوانگاهبا بیان این مطلب که این سالن از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در شهرستان هرسین بوده است اظهار داشت طرح مطالعاتی و مکان یابی این سالن از 3 سال قبل شروع شد که خوشبختانه با پیگیریهای بعمل آمده در تاریخ 30/2/94 کلنگ احداث سالن واقع در محله  راخیز جنب مسکن مهر دادگستری و در زمینی به مساحت 3000 متر مربع به زمین زده شد.

 وی افزود از ویژگیهای این طرح با توجه به طرح مطالعاتی و مکان یابی که از سوی اداره انجام شد این است که در  فضایی در شهر انجام گیرد که فاقد مکان ورزشی است و تراکم جمعیتی بالایی دارد که می تواند این منطقه را به نحوی از لحاظ امکانات و فضای ورزشی پوشش دهد .

 مدیر ورزش و جوانان شهرستان هرسین در ادامه خاطرنشان کرد این سالن ورزشی  هم چنین در محل مسکن مهر دادگستری ایجاد شده که یک آینده نگری برای این موضوع از باب وجود فضای ورزشی ایجاد شده است.

محمدی جامع ضمن تشکر از کلیه مسئولین شهرستان که این مدیریت را در انجام این پروژه یاری کرده اند اظهار داشت امیدارم با احداث این مکان که در فاصله زمانی کمتر از 2 ماه به پیشترفت فیزیکی 50درصد رسیده است و نوید بخش افتتاح آن در حداقل 4 ماه آینده خواهیم بود سرانه ورزشی شهرستان هرسین به متراژ استاندارد 1 متر به ازای هر نفر برسد.

وی در ادامه با اشاره به بحث ساخت پروژه زورخانه شهرستان هرسین افزود با توجه به اینکه سالنهای تمرینی و زور خانه تمرینی نیز با پیشترفت 15 درصد در محل زمین چمن فوتبال اول شهر در دست ساخت است لذا انتظار می رود در آینده نه چندان دور به یک سرانه ورزشی مطلوب و استاندارد در سطح شهرستان برسیم