پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:58 - 1394/03/27
در سالروز ورود شهدای گمنام به شهرستان/

یادواره شهدای گمنام شهرستان هرسین برگزار شد+تصویر

با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان و در سالگرد ورود سه شهید گمنام شهرستان یادواره شهدای گمنام شهرستان هرسین برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سرهنگ بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در مراسم و همچنین تقدیر و تشکر ازهیئت رزمنگان اسلام شهرستان در برگزاری مطلوب این مراسم، شهدا را به عنوان الگوهای کم نظیر و بدون ادعا و شجاع معرفی کرد و اظهار داشت این عزیزان بدون هیچ چشم داشتی به مسائل دنیوی و در راه حفظ وطن و میهن اسلامی خود جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و شهادت در راه خدا را برای خود برگزیدند.

در ادامه حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین با اشاره به اهمیت یادواره های شهدا افزود حضور در مراسمات و محافلی که در آن از شهدا یاد می شود از توفیقات الهی است و هرکس توفیق شرکت در این مراسمات را ندارد مگر اینکه خداوند متعال این رحمت را نصیب آن فرد کند.

وی افزود شهدا الگویی به تمام معنا برای جوانان این سرزمین هستند و باید جوانان ما با پیروی و الگو گیری از راه این شهدا پله های سربلندی و پیشرفت این نظام اسلامی را طی کنند.

در ادامه مراسم زیارت عاشورا و مداحی و سینه زنی توسط کربلایی روح الله لطفی در مکان مقدس مزار شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.

گفتنی است این مراسم در سالگرد ورود شهدای گمنام به شهرستان هرسین و به همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان، دفتر امام جمعه و سپاه ناحیه هرسین برگزار شد