پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه11:16 - 1394/04/04
برای دومین بار متوالی

مردم هرسین از قطعی دو روزه تلفن های همراه و خطوط اینترنت کلافه اند/ قطع تمامی سیستم ادارات و بانکها در شهرستان و سردرگمی مردم

قطع مکرر اینترنت و تلفن همراه و سیستم های ارتباطی ادارات در هرسین مشکلاتی را برای مردم شهرستان به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،این نخستین بار نیست که قطعی‌های چند ساعته خطوط اینترنت و تلفن‌های همراه در شهرستان هرسین رخ داده و مشکلاتی را ایجاد می‌کند که در کنار کندی اینترنت، اعتراض بیش از پیش شهروندان را باعث شده است.

در روزگاری که همه امور می‌رود تا بر اساس اینترنت پایه‌ریزی شود، و دولت سعی در الکترونیکی کردن سیستم اداری خود دارد به نظر می رسد این موضوعات در مقابل انتظارات مردم چیز پیش پا افتاده ای باشد. 

قطعی خطوط تلفن همراه و اینترنت در شهرستان هرسین از ظهر روز چهارشنبه و تا کنون ادامه داشته و این در حالی است که این مشکل گریبانگیر سیستم ادارات و بانکهای شهرستان نیز شده است ولی تا به حال اقدام ملموسی در این زمینه صورت نگرفته است. 

این مشکل که در یکماه اخیر برای دومین بار است رخ داده در چند روز گذشته تا حدودی مرتفع شده بود ولی متأسفانه ظرف 24ساعت گذشته دوباره مشکل قطعی تلفن های همراه به حالت قبل برگشته ومضافأ بر این موضوع قطعی سیستم اداری شهرستان است که موجب فلج شدن ادارات و سردرگمی مردم شده است .

 در این زمینه خبرنگار دیوانگاه سعی در برقرای ارتباط با رئیس مخابرات شهرستان و پیگیری چرایی موضوع شد که متأسفانه به دلیل قطعی خطوط تلفن این موضوع محقق نشد.

گفتنی است، شرکت مخابرات قبلأ قطعی ایجاد شده را به دلیل  وجود برخی مشکلات زیرساختی و جوابگو نبودن سیستم فعلی عنوان کرده بود.