پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:22 - 1394/05/26

در مراسمی سالروز ورود آزادگان به کشور در هرسین گرامی داشته شد/یاور محمدی:وجه تمایز رزمندگان ما با دشمن صبر و استقامت آنهاست

با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان و با حضور آزادگان و ایثارگران شهرستان هرسین در مراسمی سالروز ورود آزادگان به کشور در هرسین گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین در این مراسم ضمن تقدیر از حضور آزدگان شهرستان هرسین در این مراسم اظهار داشت درود می فرستیم بر شهدایی که گوشه ای از عمرشان را در چنگال رژیم بعث عراق گذراندندو همچنین آرزوی طول عمر برای آزادگانی داریم که در قید حیات هستند را داریم.

وی افزود آنچه در بحث دوران اسارت این عزیزان ارزشمند است نمایش توانمندی یک ملت در رویارویی با دشمن است که از طرفی شاهد صبر و استقامت رزمندگان بودیم و در طرف مقابل دشمنی وجود داشت که که با همه امکانات فرهنگش مبتنی بر ظلم و جور و تزویر بود.

در ادامه این مراسم خانی زاده رئیس شورای شهر شهرستان هرسین اظهار داشت  این مراسم در راستای تجلیل و تکریم ارزش های انقلاب و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری رزمندگان  و شهدای گرانقدر و آزادگان سرافراز، برگزار شده است.

وی افزود این عزیزان چه در دوران جنگ تحمیلی و چه قبل و بعد از آن نشان دادند که پایبند آرمانهای انقلاب اسلامی بوده و هستند و هیچ چیز و کسی نمی تواند آنها را از این هدف بلند و آرمان مقدس باز دارد.