پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه01:04 - 1394/06/09

پیام تسلیت مسئولین شهرستان به مناسبت شهادت سید عبدالحمید حسینی

در پی شهادت سردار رشید اسلام شهید سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه ، فرماندار شهرستان و هیئت رزمندگان اسلام شهرستان هرسین پیام تسلیتی صادر کردند

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام شهید سید عبدالحمید حسینی امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه ، فرماندار شهرستان و هیئت رزمندگان اسلام پیام تسلیتی صادر کردند..

متن پیام بدین شرح است ....

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

سلام‌ خدا بر شهیدان‌، بر انسانهای‌ آزاده‌ و بزرگی‌ که‌ جان‌ بر سرپیمان‌ نهادند و در راه‌ خدا از خود گذشتند و با این‌ فداکاری‌، به‌ برترین‌پله‌های‌ انسانیت‌ رسیدند و شیرین ترین‌ پاداش‌ الهی‌ را چشیدند..

تاریخ گهربار و پرحماسه ایران اسلامی همواره بیانگر تجلی و تأسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتدای خویش حضرت اباعبدا... الحسین (ع)بوده است.)

امروز مدافعان حریم ولایت و این مرز و بوم، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان و شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی سر خود را رقم می زنند.

خبر شهادت برادر مجاهد و سردار سپاه اسلام سید عبد الحمید حسینی در دفاع از ناموس مسلمین بار دیگر عطر دل انگیز   شهادت را درفضای شهرستان هرسین منتشر کرد.

از خداوند متعال برای همه شهیدان راه خدا واز جمله برای این شهید عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل  را آرزومندیم.