پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:04 - 1394/07/16
تصویری، تشریحی/

اجرای مرحله اصلی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در هرسین

با حضور مسئولین نظامی و انتظامی و مسئولین ادارت و ارگان های شهرستان مرحله اصلی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز با حضور مسئولین ادارات و ارگان های نظامی و انتظامی شهرستان و با حضور بسیجیان گردان های بیت المقدس هرسین و بیستون مرحله اصلی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با اجرای تاکتیک های رزمی و اجرای آتش در منطقه عمومی قلعه جوق(اردوگاه قدس) برگزار شد.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مسئولین و تشکر از زحمات بسیجیان و مسئولین گردان های بیت المقدس شهرستان اظهار داشت تدابیر و درایت با کفایت بیناگذار انقلاب و رهبر انقلاب و پشتیبانی بسیجیان از ولایت فقیه است

وی افزود هر کدام از ما در جایگاهی که داریم اگر به وظیفه خود عمل کنیم موجبات رشد و بالندگی و پیشرفت نظام را فراهم خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ادامه خاطرنشان کرد هدف از برگزاری این رزمایش نشان دادن اقتدار و بالا بردن توان نظامی نیروهای بسیجی است و این بسیجیان آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را دارند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان به بیان مطالبی در خصوص وضعیت امروز کشور در جهان و لزوم هوشیاری هر چه بیشتر مسئولین پرداخت.

پایان بخش این مراسم اجرای تاکتیک های نظامی توسط نبیروهای بسیجی مستقر در منطقه بود.