پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:14 - 1394/07/16
در هفته نيروي انتظامي صورت گرفت/

ديدار با خانواده شهيد صلاحي در هرسين

صبح امروز با حضور امام جمعه ،فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و تنی چند از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان با خانواده شهید صلاحی دیدار صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در این دیدار اظهار داشت شهداي نيروي انتظامي با اهداء جان خود امنيت و آرامش خاطر را براي ما به ارمغان آوردند و در اعتلاء امنيت كشور و اهتزار پرچم جمهوري اسلامي از هيچ كوششي فرو گذار نبودند .

وی افزود  دلجويي از  خانواده هاي شهداء  بعنوان اسوه هاي صبر و مقاومت از وظائف مسئولين است وي تصريح كرد خانواده هاي شهداء ميراث هاي معنوي شهدايند و ديدار با آنان يعني تجديد بيعت با آرمان هاي شهدا  و قرار گرفتن كشور ما در مسير رشد و بالندگي به بركت خون شهداست.

فرماندار هرسين افزود ديدار و دلجويي از خانواده هاي معظم شهداء براي مسئولين يك و ظيفه است و ما بايد ادامه دهنده راه آنان در جبهه فرهنگي و خدمتگذاري به مردم باشيم

اين مقام عنوان كرد ارزش هاي معنوي و اخلاقي شهداء كه  منجر به ادامه حيات اسلام و انقلاب شد بايد در اولويت همه امور مسئولين قرار گيرد .

ياور محمدي تأكيد كرد  تربيت اخلاقي و سرشار از عاطفه خانواده هاي شهداء باعث رشد معنويات و پايبندي به ارزشها در شهدا شد و آنچه مهم است حفظ راه شهداء و دستاوردهاي آنان است كه براي انتقال و تبيين آن براي نسل هاي بعدي بايد كوشيد .

فرماندار هرسين در پايان گفت احساس وظيفه در مقابل فرزندان شهدا و همسران آنان نيز بايد هميشه در وجود مسئولين باشد و به آن عمل كنند.