پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه13:07 - 1394/07/19

پدر شهید فرزاد رحیمی دعوت حق را لبیک گفت/فرازی از زندگینامه شهید رحیمی

محمد جواد رحیمی پدر شهید فرزاد رحیمی صبح امروز بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز محمد جواد رحیمی پدر بزرگوار شهید والامقام فرزاد رحیمی بر اثر بیماری و در سن 82سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

فرازی از زندگی نامه شهید فرزاد رحیمی

شهید والامقام فرزاد رحیمی در تاریخ 42/6/10 در خانواده مذهبی در شهرستان هرسین دیده به جهان گشود

شهید رحیمی دبیر آموزش و پرورش بود که با آغاز جنگ تحمیلی و با لبیک به ندای رهبر خود راهی جبهه های حق علیه باطل شد که در نهایت در تاریخ 66/5/17در منطقه بولفتح عراق و در عملیات نصر هفت به شهادت رسید.

در بخشی از زندگینامه این شهید خطاب به پدر و مادر خود می خوانیم: امیدوارم که مرا عفو کنید چرا که نتوانستم آنچنان که می بایست جواب زحمات شما را بدهم، شما که با تمام وجود مرا در دامان پر مهر خود پرورش دادید و آن تربیت حسینی را به من آموختید، از شما می خواهم زینب وار در برابر مشکلات و برای رضای حق تعالی صبور باشید و امیدوارم که از مرگ من نارحت نشده باشید چرا که این مرگ مرگی نیست که رضای خداوند در آن نباشد.

این شهید گرانقدر در بخش دیگری از وصیت نامه خود می نویسد شما را به خدا رضای حق تعالی را فراموش نکنید و به آن عمل نکنید که حجاب تو ای خواهر حافظ خون شهداست و بی تابی نکردن تو در گلوله ای است بر قلب دشمنان اسلام و قرآن و صبر کردن در برابر مصائب شادی حق تعالی است.

روحش شاد

سایت دیوانگاه مصیبت وارده را به خانوده معزا تسلیت می گوید