پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:46 - 1394/07/25
به همت دانشگاه پیام نور شهرستان/

یادواره شهدای دانشجو در هرسین برگزار شد+تصویر

صبح امروز به همت دانشگاه پیام نور شهرستان و با حضور مسئولین یادواره شهدای دانشجو در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، دانشگاه پیام نور شهرستان هرسین صبح امروز با حضورمسئولین شهرستان و خانواده معظم شهدای دانشجو و یادگاران دران دفاع مقدس  اقدام به برگزاری یادواره شهدای دانشجو در این داشنگاه کرد.

رستمی رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین از حضور خانواده های شهدا تقدیر و تشکر کرد و برای این عزیزان از خداوند متعال طول عمر همراه با صبر استقامت را از خداوند منان مسئلت کرد.

در ادامه حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو افزود وقتی بررسی می کنیم ریشه های واقعی کربلا و علل به وجود آمدن این واقعه را در می یابیم که آنچیزی که باعث می شود امام حسین(ع) جان خود را فدا کند حرکت یزید برای مقابله با دین خدا و از بین بردن آن بود.

شهدای ما راهی را رفتن که مجتهدین و عرفای ما در طول 70سال به آنجا می رسند،  امروز امنیت و آسایشی که در جامعه وجود دارد به برکت خون پاک همین شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنهاست و باید این را قدر بدانیم.

سردار آسیابانی از یادگاران 8سال دفاع مقدس از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت رزمندگان در جبهه ها پرداختند و بر توجه جوانان به راه و سیره شهدا و الگو قرار دادن این عزیزان تأکید کردند.

پایان بخش این مراسم بازدید مسئولین و دانشجویان از نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس و اجرای نمایش ارث پدری با اجرای محسن یارمحمدی و علی چناری از هنرمندان شهرستان هرسین بود