پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:07 - 1394/08/09

زنگ ایثار و شجاعت در مدارس هرسین نواخته شد

با حضور ریاست آموزش و پرورش ،فرماند ه سپاه ناحیه و مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان زنگ ایثار و شجاعت در مدارس هرسین نواخته شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور ریاست آموزش و پرورش ، فرمانده سپاه ناحیه و مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان زنگ ایثار و شجاعت در مدارس هرسین و به صورت نمادین در دبیرستان حضرت فاطمه(س) نواخته شد.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه در این مراسم با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی وضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز اظهار داشت: یکی از مسائلی که در مراسم گرامیداشت شهدا مهم است آشنایی با شخصیت و سیره عملی شهدا است.

وی افزود  نمونه بارز شهدا  را شهید حسین فهمیده خواند و بیان داشت: این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس با ایثار و گذشت خود از کیان جمهوری اسلامی دفاع کرد و با افتخار به شهادت نائل آمد.

فرمانده سپاه ناحیه با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) در خصوص شهید فهمیده خاطرنشان کرد امام (ره) فرمودرهبرما آن طفل دوازده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش ازصدها زبان و قلم ما بزرگتر است ، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.