پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه12:59 - 1394/08/18

جلسه بررسی مشكلات حوزه ورزش شهرستان هرسین/یاور محمدی: سوق دادن مردم به سمت ورزش های گروهی در بهبود سلامت روانی خانواده موثر است

با حضور نماينده مردم شهرستان ، فرماندار ، مديركل ورزش و جوانان و مديركل جمعيت هلال احمر استان كرمانشاه جلسه بررسی حل مشكلات حوزه ورزش شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، یاور محمدی فرماندار هرسين  در این جلسه تعداد سالن هاي ورزشي موجود در شهرستان را 16سالن عنوان کرد و اظهار داشت  تعداد 30 هيأت ورزشي در این سالن ها  مشغول فعاليت ورزشی هستند.
 

وی افزود  سوق دادن مردم به طرف ورزشهاي دسته جمعي همانند پياده روي هاي خانوادگي در تغيير سبك زندگي و احساس آرامش روحي در مردم بسيار مفيد خواهد بود.
 

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد  ورزش يكي مولفه هاي مهم در مبارزه با اعتياد و ناكامي هاي اجتماعي در جوانان است زيرا ورزش علاوه بر سلامت جسماني شادابي روحي را بدنبال خواهد داشت.
 

محمدی در ادامه اظهار داشت امكانات ورزشي مطلوب عاملي مهم در رشد و ترقي ورزشكاران است و ادامه داد كه بايد تدابير لازم در راستاي حضور هر چه بيشتر بانوان در اماكن ورزشي انديشيده شود.
 

وی  تأكيد كرد داروهاي نيرو زا بايد بعنوان يكي از آسيب هاي ورزشي براي جوانان معرفي شود و از چگونگي تأثير منفي آن بر اندام هاي حياتي بدن آگاه شوند