پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه16:55 - 1394/09/01

یادوراه شهدای کارگری در هرسین برگزار شد

با حضور و فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از یادگاران دوران دفاع مقدس یادواره شهدای کارگری در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضور سردار ویسی از یادگاران دوران دفاع مقدس و محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین یادوراه شهدای کارگری در هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهدای حوزه کارگری شهرستان هرسین اظهار داشت شهدا با جان فشانی خود به ما عزت و سربلندی دادند.

 

در ادامه سردار عبدالله ویسی از یادگاران دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته بسیج افزود امروز فرهنگ بسیجی باید بیش از پیش در جامعه ما ترویج پیدا کند و البته این مطلب بارها از زبان امام (ره) و خود رزمندگان در عرصه دفاع مقدس بیان شده است و نباید گذاشت زیبایی دوران دفاع مقدس از بین برود.

 

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات برجسته و بارز شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد رزمندگان ما برای صرف کشتن افراد دشمن به جبهه نرفتند بلکه شهدای ما انسان ساز بودند و برخی اوقات در مسیر حرکت و مجاهدت خود دشمن را هم اصلاح می کردند.

 

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد امروز استکبار به دنبال این است که دشمن در بین ما گم شود که اگر این کار صورت گیرد لازم است که ما هم بصیرت خود را برای شناخت بالا ببریم همچنانکه امروز در کشورهای عراق و افقانستان این مشکل وجود دارد.

 

سردار ویسی در ادامه اظهار داشت برخی اوقات جوانان ما به بحث هایی مشغول می شوند که فرعیات است در حالی که دشمن اهداف و اعتقادات ما را نشانه رفته است.