پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:16 - 1394/11/26
نبی فتحی در گفتگو با دیوانگاه:

برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی غرب کشور با حضور 25نفر از ورزشکاران هرسینی

مسئول کیوکوشین کاراته استان کرمانشاه از برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی غرب کشور با حضور 25نفر از ورزشکاران هرسینی در شهرستان قصر شیرین خبر داد.

نبی فتحیمسئول کیوکوشین کاراته استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی غرب کشور سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما با هماهنگی فدراسیون کاراته ، اداره کل ورزش و جوانان استان هیئت کاراته استان ، اداره ورزش و جوانان قصر شیرین و با همکاری ادارات و ارگان های قصر شیرین خبر داد.

وی افزود این دوره از مسابقات در تاریخ 30بهمن ماه به مناسبت 37سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره شهدای ورزشکار شهرستان قصر شیرین در مجموعه ورزشی امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان در کلیه رده های سنی و در دو بخش کاتا و کمیته با حضور استان های همدان ایلام لرستان کردستان و کرمانشاه و یک تیم از شهرستان قصر شیرین برگزار می شود..

مسئولین کیوکوشین کاراته استان کرمانشاهخاطرنشان کرد تعداد 25نفر در قالب تیم داوری و ورزشکاران این رشته از شهرستان هرسین به سرپرستی آقای قاسمی به این دوره از مسابقات اعزام می شوند.

نبی فتحی در ادامه اظهار داشت تیم استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات که به صورت تیمی و انفرادی برگزار خواهد شد با عنوان تیم شهید والامقام سید حمید حسینی شرکت خواهد کرد..