پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه09:35 - 1394/12/25

تجلیل از کشتی گیران برتر سال 94در هرسین

در برنامه ای که با حضور مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشکسوتان و رئیس هیات کشتی از برترین کشتی گیران سال 94 شهرستان هرسین توسط هیات کشتی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،در برنامه ای که با حضور مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشکسوتان و رئیس هیات کشتی و کادر هیات و مربیان هیات در محل خانه کشتی شهرستان برگزار شد از برترین کشتی گیران سال 94 شهرستان هرسین توسط هیات کشتی تجلیل شد.

 این افراد که از بین 4 کشتی گیر ملی و عنوان دار کشوری در طی 2 روز و از طریق پیامک نظر سنجی شده و در پایان از مجموع 747رای اقای محسن رحمانی 287رای ، اقای حسین رحیمی ورمله 279رای ، اقای مهران علیی93رای و اقای شاهمرادی 88 رای کسب نمودند .

شهبازی رئیس هیات کشتی اعلام کرد بنده از طرف هییت کشتی از مربیان ، کشتی گیران و خانواده های محترمشان تشکر می کنم که در این نظر سنجی شرکت و امیدوارم این برنامه با کیفیت بهتر در سال آینده برگزار شود .

محمدی جامع در ادامه از برگزاری چنین برنامه های فرهنگی در هیأات ها استقبال و از برگزاری چنین برنامه هایی جهت تشویق ورزشکاران و کشیده شدن روح ورزش به خانواده ها و گرایش آنها به ورزش خبر داد و اظهار داشت با توجه به وجود مربیان با اخلاق و با دانش در هیات کشتی این مربیان علاوه بر یاد دادن فنون و علم کشتی به اخلاق و روح پهلوانی بیشتر تاکید داشته تا بتوانند با این موضوع گرایش خانواده ها را به این ورزش بیشتر کنند .

 وی افزود با تلاشهای هیات کشتی شهرستان انشا الله در سال آینده امیدواریم میزبانی مسابقات نوجوانان آزاد کشوری را تدارک ببینیم.

در پایان به 4 نفر برگزیده به ترتیب هدایای نقدی اهدا شد.: