پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:24 - 1395/02/15
در پنجمین روز از هفته معلم انجام شد/

از شکرگزاری قرآن پایه سوم ابتدایی تا برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان

پنجمین روز از هفته معلم را در صورتی سپری می کنیم که امروز شاهد برگزاری برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان بودیم.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،پنجمین روز از هفته معلم را در صورتی سپری می کنیم که امروز شاهد برگزاری برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان بودیم که از آنجمله می توان به برگزاری مراسم شکرگزاری قرآن کریم، اجرای مسابقات تیراندازی و فوتسال اشاره کرد.

 

صبح امروز با حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان هرسین مراسم جشن شکرگزاری قرآن کریم با حضور دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در قمر بنی هاشم سراب هرسین برگزار شد.

طرح کسب مهارت روخوانی قرآن کریم برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی هرساله از ابتدایی سال تحصیلی توسط معلمان آغاز و هدف از برگزاری این طرح پایه ریزی توانایی روخوانی قرآن کریم از دوره دبستان در بین دانش آموزان کشور است.

 

برگزاری مسابقات ورزشی تیراندازی با تفنگ بادی و پرس سینه در بین فر هنگیان شهرستان از دیگر برنامه های امروز بود که در نهایت به نفرات بر تر این مسابقات هدایایی داده شد.

در روستای تمرگ نیز به مناسبت هفته معلم یک دوره مسابقات فوتسال بین دانش آموزان دختر پایه ابتدایی برگزار شد.

 

خانم رستمی مسئول ورزش بانوان شهرستان هرسین با اشاره به اینکه بعضی از دانش آموزان روستا از امادگی جسمانی و قدرت بدنی بالایی بر خوردارند اظهار داشت استفاده از این ظرفیتها همت بلند معلمان تربیت بدنی و همکاری مدیران را می طلبد.

وی افزود اولیا محترم دانش اموزان انتخابی هزینه اژانس رفت وامد از روستا به شهر را با وجود کمترین درامد پذیرفته و بموقع فرزندان مستعد و توانمندشان را در تمرینات اماده می کنند که جای  تقدیر دارد.

 

مسئول ورزش بانوان شهرستان هرسین خاطرنشان کرد تیم فوتسال  رده سنی نو جوانان و رده بزرگسالان در یک دیدار دوستانه به میزبانی هرسین در بخش بانوان بعد از یک بازی تماشایی و پر گل به مناسبت بزرگداشت مقام شامخ معلم تیمهای بیستون را شکست داد.

 

رستمی در پایان از زحمات مربی محترم تیمهای بیستون سرکار خانم شیرزادی ومربی ارزشمند و بااخلاق هرسین خانم الهام عباسی تشکر کرد.