پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه09:05 - 1395/07/07
به مناسبت هفته دفاع مقدس /

مراسم عصر شعر در هرسین برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت بسیج هنرمندان شهرستان مراسم عصر شعر در دفتر امام جمعه هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، روز گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت بسیج هنرمندان شهرستان مراسم عصر شعر در دفتر امام جمعه هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات تلاشگرانه بسیج هنرمندان شهرستان اظهار داشت: متأسفانه حمایتی در زمینه شعر از شعرای ما در هرسین به خصوص در زمینه شاعران انقلابی صورت نمی گیرد.

 

وی افزود: بسیج هنرمندان تمام تلاشش جذب هنرمندان انقلابی و پشتیبانی از آنها در عرصه های مختلف هنری است.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: در آینده هم برنامه هایی را در زمینه تئاتر صحنه ای و خیابانی در دست اقدام داریم که با توجه به هزینه بالای آنها تمام تلاش را برای اجرایی کردن آن به کار می گیریم.

 

در ادامه حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان اظهار داشت: انسان لذت می برد از این مفاهیم بلندی که در اشعار برخی از شاعران جوان دیده می شود و این در واقع همان رویش های انقلاب است.

 

وی ضمن تشکر از بسیج هنرمندان در خصوص فعالیت در عرصه های مختلف هنری افزود:  اساساً همه مردم در درون خود هنر دارند و هر کس هم به اندازه خود از این نعمت بهره برده است، اما مهم این است که این هنر در خدمت مردم و انسانیت و  ارزشها باشد و اگر چنین شد این هنر ارزش دارد.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی در موضوع انقلاب برای شعر گفتن داریم و چه قدر می توان در خصوص این مضامین آثار هنری ساخت.