پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه19:32 - 1395/07/26
رئیس هیئت فوتبال هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال در هفته تربیت بدنی در هرسین

رئیس هیئت فوتبال هرسین گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه چهار جانبه فوتسال با حضور تیم هایی از شهرستان های همجوار برگزار می شود.

مسعود کرمی رئیس هیئت فوتبال شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی یه دوره مسابقه چهار جانبه فوتسال با حضور تیم هایی از شهرستان های همجوار برگزار می شود.

 

وی افزود: این مسابقات با حضور تیم های شهرستان های کنگاور، صحنه، اسلام آباد و به میزبانی هرسین برگزار می شود.

 

رئیس هیئت فوتبال شهرستان زمان برگزاری این مسابقات را 2آبان ماه سال جاری در مجموعه ورزشی خیبر عنوان کرد.

 

کرمی در خصوص ضعیت زمین چمن و امکانات ورزشی فوتبال شهرستان اظهار داشت: هیئت فوتبال در هرسین قبلا از وضعیت مناسبی برخوردار نبود و لذا از بدو ورود تا به حال توانسته ایم تغییرات محسوسی را در این زمینه ایجاد کنیم که از آنجمله می توان به برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در مناسبت های مختلف و تعمیراتی در مجموعه ورزشی و زمین فوتبال شهرستان اشاره کرد.

 

وی افزود: زمین فوتبال هرسین متأسفانه از زیر ساخت مناسبی برخوردار نیست و نیاز به تغییرات اساسی با هزینه بالا دارد ولی با این وجود مسابقاتی را در این مکان برگزار کرده ایم که مورد استقبال جوانان شهرستان قرار گرفت.

 

رئیس هیئت فوتبال شهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت فوتبال شهرستان شکل منسجمی به خود گرفته است و دفتر این هیئت در مجموعه شهید دارابی قرار دارد.