پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه09:13 - 1395/08/01
به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت/

دیدار فرماندار شهرستان با ورزشکاران و اعضای هیئت کشتی هرسین

به مناسبت هفته تربیت بدنی فرماندار شهرستان به همراه مدیر ورزش و جوانان با ورزشکاران و اعضای هیئت کشتی هرسین دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، به مناسبت هفته تربیت بدنی سرپرست فرمانداری شهرستان به همراه مدیر ورزش و جوانان با ورزشکاران و اعضای هیئت کشتی هرسین دیدار کردند.

امیر شاه آبادی در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به جامعه ورزش شهرستان و بررسی کمبودها و مشکلات مجموعه ورزشی شهید دارابی اظهار داشت: یکی از راه های ارتقاء سلامت در جامعه ورزش است و امیدواریم که بتوانیم با همکاری بخش خصوصی حمایت هایی را برای ورزش شهرستان جذب کنیم.

 

وی افزود: هرسین به عنوان یکی از قطب کشتی استان شناخته شده است و نیاز است که امکاناتی را برای توسعه این رشته ورزشی و هیئت کشتی شهرستان در نظر گرفته شود.

 

سرپرست فرمانداری هرسین خاطرنشان کرد: هر چه زودتر بایستی آماری از مشکلات مجموعه ورزشی شهید دارابی اخذ شده تا به استان انعکاس داده شود چرا که بایستی این مجموعه برای مسابقات استانی و کشوری کشتی آماده سازی شود.

 

شهبازی مسئول هیدئت کشتی شهرستان هرسین در ادامه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و تشکر از حضور سرپرست فرمانداری هرسین گزارشی از عملکرد این هیئت در سال گذشته و شش ماهه نخست امسال ارائه کرد و اظهار داشت: در تمام رده های سنی کشتی هرسین همیشه جزء جایگاه های برتر استان بوده است.

 

وی افزود: اگر از کشتی هرسین حمایت هایی صورت گیرد جوانان و ورزشکاران شهرستان حرف های زیادی برای گفتن دارند همانطوری که حدود 40درصد از اعضای تیم های استانی اعزامی به مسابقات کشوری را کشتی گیران هرسینی تشکیل می دهند.

 

در پایان این مراسم شهرداری و مجموعه شورای شهر هرسین قول مساعدت دادند که برخی مشکلات از جمله آسفالت بخشی از محوطه مجموعه ورزشی شهید دارابی، و تعمیرات موتورخانه این مجموعه را مرتفع کنند.