پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه03:13 - 1396/01/03

برگزاری طرح آرامش بهاری در امامزاده مهدی(ع) هرسین/حجت الاسلام سید آقایی: این طرح با هدف تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی اجرا می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 کرمانشاه گفت: در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، از 28 اسفند تا 14 فروردین اجرا می شود.

حجت‌الاسلام سید‌ناصر سید‌آقایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 کرمانشاهدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاه  با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی  جزئی از فعالیت اداره اوقاف است اظهار داشت: بخشی از کارهای فرهنگی این اداره بحث فعالیت در بقاع متبرکه است که امسال برای ایام نوروز مانند سال های گذشته اقدامات فرهنگی خوبی صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: طرح آرامش بهاری در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، هرساله از 28 اسفند تا 14 فروردین اجرا می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 2 کرمانشاه  به برگزاری طرح آرامش بهاری در سال‌های گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: امسال هم در ایام نوروز این طرح در امامزاده باقر(ع) بخش بیستون و امامزاده مهدی(ع) هرسین برگزار شده است.

 

حجت الاسلام سید آقایی اظهار داشت: این طرح بخش های مختلفی اعم از خیمه مشاوره، خیمه سوالات شرعی و مذهبی، خیمه کودکان ، کتاب و ... دارد و چند نفر از روحانیون به عنوان مبلغ به همکاری واحد فرهنگی امامزاده مهدی(ع) در این طرح فعالیت دارند.