پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه18:32 - 1396/01/03
فرماندار شهرستان هرسین:

بازدید 16771نفر از مناطق گردشگری در هرسین و بخش بیستون / از آغاز تعطیلات 8540نفر روز اقامت در مراکز اقامتی شهرستان به ثبت رسیده است

فرماندار شهرستان هرسین از بازدید 16771نفر از مناطق گردشگری در هرسین و بخش بیستون از آغاز تعطیلات تا به امروز خبر داد.

امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاه، با بیان اینکه شهرستان هرسین ترکیب مناسبی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی را داراست اظهار داشت: از آغاز تعطیلات تا به امروز تعداد 16771نفر از مناطق گردشگری در هرسین و بخش بیستون بازدید کرده اند.

 

وی با اشاره به شهرت جهانی مجموعه تاریخی بیستون، گفت: شاخص ترین اثر شهرستان، بیستون است که نیازی به معرفی ندارد و این اثر جهانی با آثار تاریخی بی‌نظیر خود از دوره‌های تاریخی گوناگون از هخامنشیان تا دوران اسلام، مقصد طلایی برای گردشگران نوروزی استان محسوب می‌شود.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: هرسین علاوه بر بیستون، آثار تاریخی زیبای دیگر از جمله گوردخمه اسحاق وند و گنج دره را نیز دارد که بازدید از آنها می تواند برای هر گردشگری دلپذیر باشد.

 

شاه آبادی در ادامه با اشاره به افزایش آمار اسکان مسافران نوروزی در روزهای ابتدایی تعطیلات در هرسین و بخش بیستون گفت: تا کنون حدود 8540نفر روز اقامت در اماکن اقامتی شهرستان به ثبت رسیده که این میزان نسبت به سال گذشته آمار روبه رشدی داشته است.

 

وی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بیرون و داخل پایگاه جهانی بیستون خبر داد  و افزود: در این نمایشگاه تمامی صنعتگران شهرستان هنر دستان خود را به نمایش و در معرض فروش گردشگران می‌گذارند.

 

شاه آبادی همچنین از تلاش های دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و راهداری در راستای خدمات رسانی و اطلاع رسانی هر چه بهتر به گردشگران نوروزی تقدیر کرد.