پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه11:38 - 1396/02/27
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان خبر داد/

استخر سرپوشیده هرسین پس از تعطیلی 7 ماهه مجدداً راه اندازی شد

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: استخر سرپوشیده هرسین بعد از تعطیلی 7 ماهه مجدداً راه اندازی شد و آماده سرویس دهی به همشهریان عزیز میباشد.

 حسین محمدی جامع مدیر اداره ورزش و جوانان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز بازگشایی مجدد استخر سرپوشیده شهرستان پس از 7ماه خبر داد و اظهار داشت:  با توجه به اینکه در این فاصله تعطیلی 7ماهه استخر سرپوشیده هرسین  توانستیم با هزینه ای بالغ بر 700 میلیون ریال بخشی از موتور خانه استخر را بازسازی کنیم اما از دلایل مهم تعطیلی استخر بدهی بالغ بر 450 میلیون ریالی بود که مستاجر قبلی استخر برای اداره ورزش و جوانان شهرستان بجای گذاشت که با مساعدت مدیرکل استان  جناب آقای حسینی هزینه برق و گاز به مبلغ 150 میلیون ریال پرداخت گردیده و مابقی نیز در اسرع وقت واریز خواهد شد.

 

وی افزود:  امیدوارم مردم شریف شهرستان با توجه به تلاشها و رایزنیهای متعددی که از سوی جناب آقای فرماندار دکتر شاه ابادی . امام جمعه محترم حاج آقا باقری و اداره ورزش و جوانان شهرستان انجام گرفته استقبال گسترده ای از این مکان انجام دهند .

 

 مدیر اداره ورزش و جوانان هرسین تصریح کرد:  در کمیته برنامه  ریزی شهرستان که در اردیبهشت ماه 96 انجام گرفت  مبلغ قابل توجهی که در نوع خود بی نظیر است  نیز برای مرمت و بهسازی استخر و سایر اماکن شهرستان تخصیص داده شده است.

 

 محمدی در پایان اظهار داشت:: جا دارد از توجه ویژه فرماندار و معاون فرماندار تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم در چند روز اینده که استخر راه اندازی میشود شاهد استقبال مردم شریف باشیم تا جوانان شاغل در استخر بتوانند با توان بیشتری خدمات بهتری را ارائه نمایند