پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه14:55 - 1396/03/16

موج جدید واکنش ها به وضعیت آب شرب هرسین / اینبار تقصیر شستشوی مخازن بود!!

وضعیت آب شرب هرسین از ساعاتی قبل برای مدت کوتاهی در اکثر مناطق شهرستان گل آلود شد و این موضوع واکنش هایی را در فضای مجازی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،وضعیت آب شرب هرسین از ساعاتی قبل برای مدت کوتاهی در اکثر مناطق شهرستان گل آلود شد و این موضوع واکنش هایی را در فضای مجازی ایجاد کرد.

 

کاربران فضای مجازی در شهرستان هرسین ضمن ابزار نگرانی از عملکرد ضعیف مسئولین در راه اندازی سیستم تصفیه خانه اضطراری و بهبود وضعیت آب شرب هرسین خواستار پیگیری مسئولان و رفع هر چه سریعتر این مشکل شدند.

وضعیت آب شرب هرسین و حاشیه های آن مدت زیادی است که دامنگیر فضای اجتماعی شهرستان شده است که هر چند انتظار می رفت با تعویض قطعات و نو سازی سیستم قدیمی این مشکل تا حد بالایی مرتفع شود اما هر از چند گاهی به دلایلی از جمله فرسودگی زیر ساخت و شکستگی های مکرر و جدیدأ هم شستشوی مخازن آب شرب مردم هرسین گل آلود میشود.

 

متأسفانه وعده های بدون عمل و تکراری مسئولین هم حوصله مردم را سر برده تا جایی که از آخرین وعده چند روزه که در جوی  انتخاباتی داده شد بیش از 20 روز میگذرد و هنوز هم مردم هرسین در آرزوی یک لبوان آب شرب بدون دغدغه هستند.

امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در پیامی به کاربران در پاسخ به وضعیت به وجود آمده عنوان کرده بود که در حال حاضر بارندگی رخ نداده و احتمال دارد مربوط به شستشوی خطوط بوده که آبفا بدون  اطلاع رسانی به مردم این کار را انجام داده باشد.

 

البته این صحبت آقای فرماندار چندان قانع کننده به نظر نمیرسد و بیشتر شبیه یک نوجیه است چرا که در بحث سشتشوی مخازن و رهاسازی گل و لای آن در محله راخیز به اندازه کافی مشکل به وجود آمده است و فرستادن گل و لای حاصل از شستشوی این مخازن داخل سیستم آبرسانی شهر به عنوان یک ایده جدید چندان منطقی به نظر نمی رسد.