پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه15:21 - 1396/04/20
صبح امروز برگزار شد/

اختتامیه جشنواره استانی داستان نویسی و نمایشنامه نویسی هرسین+تصویر

صبح امروز با حضور اهالی فرهنگ و هنر و هنرمندانی از مرکز استان و مسئولین مراسم اختتامیه جشنواره استانی داستان نویسی و نمایشنامه نویسی هرسین برگزار شد.

صبح امروز با حضور اهالی فرهنگ و هنر و هنرمندانی از مرکز استان و مسئولین مراسم اختتامیه جشنواره استانی داستان نویسی و نمایشنامه نویسی هرسین برگزار شد.

 

ملکیان رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین در حاشیه این مراسمدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: اولین جشنواره داستان نویسی و نمایشنامه نویسی شهرستان هرسین امروز به اجرا درآمد.

 

وی افزود: در این جشنواره 137اثر از هنرمندان شهرستان در سه بخش داستانک، داستان کوتاه و نمایشنامه نویسسی به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 70اثر مربوط به نمایشنامه نویسی، 50 اثر مربوط به بخش داستانک و داستان کوتاه و 17اثر مربوط به بخش کودک و نوجوان می باشد.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین تصریح کرد: در بخش داوری این جشنواره 7نفر در بخش نماشنامه نویسی ، 7نفر در بخش داستانک و داستان کوتاه و 6نفر در بخش کودک و نوجوان به عنوان آثار برتر شناخته شدند.

 

ملکیان در ادامه اظهار داشت: از مجموع آثار برگزیده این جشنواره شهرستان هرسین 2اثر در بخش داستان نویسی و یک اثر در بخش فیلمنامه نویسی را به خود اختصاص دادند.

 

وی در پایان افزود: علی رغم اینکه این مراسم اولین جشنواره داستان نویسی و نمایشنامه نویسی استانی است که در شهرستان هرسین برگزار می شود و دبیرخانه آن در اداره ارشاد شهرستان می باشد و در نظر داریم همه ساله در هرسین برگزار شود و لذا انتظار داریم مرکز دائمی دبیرخانه این جشنواره در هرسین متمرکز شود.