پایگاه خبری تحلیلی دیوانگاه18:57 - 1396/06/13

بازدید فرمانده سپاه ناحیه هرسین از روند اجرای بازسازی واقعه غدیر خم

صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن بازدید از روند اجرای بازسازی واقعه غدیر از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن بازدید از روند اجرای بازسازی واقعه غدیر از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در حاشیه این دیدار اظهار داشت: آیین بازسازی واقعه تاریخی و معنوی غدیر خم عصر روز پنجشنبه 16/6/96 در پارک دانشجوی هرسین توسط پایگاه فرهنگی کرامت محله مهدیه  برگزار می شود.

 

وی افزود: در این برنامه با شکوه  هنرمندان بسیجی، داستان آخرین حج پیامبر اسلام و جانشینی حضرت علی (ع) از سوی حضرت محمد(ص) را با زبان هنر بازگو کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: مراسم آیین بازسازی واقعه غدیر خم و خطبه خوانی غدیر برای پنجمین سال متوالی به صورت نمادین از سوی سپاه ناحیه هرسین و با همکاری ادارات در این شهرستان برگزار می شود .

 

سرهنگ محمدی  اظهار داشت : این آیین با هدف بازسازی و معرفی واقعه تاریخی غدیر خم و تشریح جایگاه ولایت در اسلام و الگوسازی برای نسل جوان در شهر هرسین  اجرا می شود.

 

احمدوند مسئول برگزاری بازسازی واقعه غدیر شهرستان هرسین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: به  مناسبت دهه ولایت و امامت، برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در شهرستان  برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: راه اندازی کاروان غدیر و حضور درسطح شهر و حرکت از محله مهدیه به  سمت پارک  دانشجو ، فراخوان مقاله ،مراسم بازساز واقعه غدیر،برگزاری جشن و اجرای گروه های هنری ،برگزاری نمایشگاه ،برنامه های متنوع برای جوانان و کودکان با هدف ترویج فرهنگ ولایت ،تجلیل از سادات جلیل القدر شهرستان،نورافشانی فضای اجرای برنامه ،مسابقات و اهدا جوایز ،و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان گوشه ای از برنامه های متنوع این مراسم باشکوه است که برگزار خواهد شد .

 

احمدوند از مردم و هیات های مدهبی دعوت کرد برای حضور فعال  در این برنامه وبا شکوه تر برگزار شدن این جشن بزرگ با برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی در نظر گرفته شده  نذورات خود را  در این  روز تقسیم نمایند .